Ben amaçsızca evde takılıyorum. Her günüm dünün aynısı. Bunaldım arkadaşlar. Depresyona girdim. İlişkim de berbat ilerliyor birisini sevdim diyorum ama soğuk biri aşktan anlamayan malın teki çıktı maalesef. Bundan 4 ay önce tekstil işi yapıyordum ama bıraktım. Arkadaşlarımla gezeyim desem olmuyor yaşım 26 ve benim yaşımdaki arkadaşlarımın çoğu evlendi. Ha deyince gezmeye gelemiyorlar benle. Her neyse işte bütün gün evdeyim bunaltım depresyona girdim amacım gayem yok gibi oldu 2 yıldır boşluktayım ne yapacağım ben. Instagramda milletin hikayelerine bakıyorum, herkes mutlu gezip tozuyorlar arkadaşları var hepsinin.. sevgilileri var mutlular..
story izleyince moralim bozuluyor of ya... 😔
story izleyince moralim bozuluyor of ya... 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Senin şu an yaşadığın hayatın az hareketlisini yaşıyorum. Sırf depresyondan çıkıp kafamı dinlemek için
Neler yapıyorsun fikir verir misin
Öncelikle Instagramı kapattım. Kimseyle iletişim kurmak gibi derdim yok. Sadece vakit harcamak için sosyal medya olarak burayı kullanıyorum, anonim şekilde takılıyorum. Genel olarak canım ne zaman isterse o zaman uyanıyorum, aynı şekilde canım istediğinde uyuyorum. Yemek de aşağı yukarı böyle. Köyde yaşıyorum, ufak tefek ev işlerini canım isterse yapıyorum, istemezse erteliyorum. Bilgisayarımdan dizi izliyorum, oyun oynuyorum, bazen dışarı çıkıp kahvede millette lak lak yapıyorum. Telefonlarımı çok yakın çevrem olmayınca açmıyorum bile. Aşağı yukarı böyle yaşıyorum. İlaç kullanıyordum buraya gelince onları da bıraktım. Baya kafam rahatladı açıkçası
Vaay çok iyi. Tek mi yaşıyorsun
Ben aile evinde yaşıyorum da bu dediklerini yapmam biraz zor her şeye karışıyor özellikle babam.
Annem ve kardeşimle birlikte
Anladım
Baba evinde zor tabi biraz. Ben de yalnız olsam keşke diyordum ama bir süre sonra böyle daha iyi olduğuna karar verdim. Umarım dilediğin hayat yakında seni bulur^^
Umarım ya sağolasın..
Hazırlanıp okula gidiyorum. Çıkışta ya geziyorum, ya eve gelip telefona bakıyorum.
Denizi olan bir memlekette yaşıyorsan İnan sıkılma 🙂 neden evdesin ki sürekli. Bence kendi kendini mutlu edebilmelisin
Ne yapmalıyım fikir verir misin
En başında herhangi bir insandan bir beklenti içinde olmayı bırak.. gerçekten fazlasıyla etkisini göreceksin.
birisini sevdim mesela 1 senemi çaldı ne aşktan anlıyor ne meşkten. Değişir dedim sabrettim ama artık bitirdim. Beklentide kalmamayı öğretti bu bana çünkü kimseyi değiştiremiyoruz.
Fikirler değişir duygular değişir fakat karakter değişmez. Gerçekten bir zamanlar yıllarca depresyonda kaldığıma emin olabilirsin eğer konuşmak istersen dinlerim burayı uzun bir şekilde doldurmayalm
İs güç sonra uyku sabit bir günler geçiyor. Ömür bitiyor
Aynen öyle 😞
Yorucu oluyor başka yapacak hiç birsey yok şu hayatta
kesinlikle
Uyumamissin
Yok ya uyku tutmuyor
Niye ki anlatmak ister misin
Olur
Uyuyamamamın nedeni bu paylaşımımda yazanlar
İşten eve evden işe gidiyorum