Ne yaparsak yapalım neden insanlara yaranamayız?

Fazla iyi niyet , acıma duygusu, aşırı gösterilen sevgi ve saygı , değer verme isteği yardımsever olmak, ona hediyeler almak neden bazısını kibirli yapar yukarıdan bakardı davranışları değişir laf atar oda aynı şekilde değer vermez her karşılaştığınızda sizi üzecek sanki düşürecek şeyler konuşur kalp kırar size karşı saygısızlık yapar neden..
Ne yaparsak yapalım neden insanlara yaranamayız?
Cevapla