
Var mı şöyle en ateşlisinden bir bahanen 😂 Yoksa battaniyem kafi mi diyorsun? Keyifli geceler.. ✨️🥂

#smell

Var mı şöyle en ateşlisinden bir bahanen 😂 Yoksa battaniyem kafi mi diyorsun? Keyifli geceler.. ✨️🥂

#smell
Dışarıda fırtına var benim içimi ısıtan da kahve ve sigara var sadece :D 🚬☕
Cevap
24Cevap
Benim içimi doğalgaz ısıtıyor 😬
Kolpaçino sanırım ash :D
:D konuşamıyorum yalnızca video diyosun anladım
https://www.youtube.com/shorts/jrc2nuqxD0g
sizi davet ediyorum efenim
burada hava normal içimi ısıtan çocuğum olucaktı pazartesi gecesi onu kaybettim düşük yaptım keşke olsaydı 😒
Üzüldüm.. Allah sabır versin ve bir daha yaşatmasın..
Amin herkes için böyle şeyler yaşanmasın inşallah
İçimi düşüncelerim ısıtıyor. Onları kötü olanlarından arındırıp başbaşa kaldığımızda sıcacık oluyorum
Odun sobası
aha bu
İçimi ısıtan tek şey dershanedeki kalorifer peteği maalesef 😐
İrem Derici dinliyorum Bana hiç bir şey olmaz şarkısını 😀
Bu var
Birkaç gün önce yorganın altına girdim ve boğuluyordum 😬 Uyuya kalmak çok tehlikeli🙁
Gök gürültüsunde şimşek çakmasında gezmeyi severim
Başına bi şimşek çakarsa görürsün o zaman 😁
@hayalleriçindee bu zamana kadar sıkıntı olmadı umarım olmaz da
Olmaz inşallah şakasına diyorum bende yağmurda yürümeyi severim
@hayalleriçindee eyvallah
Sen varsın <3 :D
❤️💋🥰
Çayım var.🙂Masterchef izliyorum.
ben izleyince acıkıyorum ahsh
Bende🙂
Ablacım kapak fotoğrafından bize subliminal mesaj felan mı veriyorsun napiyorsun 😄
Battaniyem ve kayfe
@herhangibir1 ellerin yeterrrtt 😿
ellerim hep üşür doktor kansızlık der ben sensizlik
Vücudumdaki dolaşan kan ve kan akışı 🤣🤣
Kalorifer ❤️
Yorgan ve petek var
Çay var kahve var sigara var
Çay var içimi ısıtıyor ahsja
Ödüm koptu o nasıl foto
Kahvem ve şarkılar var şu an
Hiçbir şey yok. Ellerim de üşümüş zaten 🤧
Yaşamanın güzelliği 😀
Kimse yok sadece soba var
Kahve, müzik ve kitaplarım.
battaniye çay ve güzel bi müzik fav ya
Harika
ilk fotoyu başka bişey sanan ben😂
Fotoğraf inanılmaz bir click Bate
Soğuk bir umutsuzluk
Kahvem sigaram 😂
Swaetimmm 😃
Motorun egzozu
Hiç bişe yok
Kahvem var
Kahve
Kedim icimi isitiyo
İçimi ısıtan ev..
Kahvem ve çayı.
Kombi
Battaniyem kafi
Çayım var 😊
sevgilimle ben göz göze
Yeşil çay.
Hayallerim..
Hiçbirsey
adana serın
Yorganım
Ndnsnwj
Sigaram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?