Bazı zamanlarda normal olmak çok anormal..😀
(Bu şimdi paradoksumsu bişey gibi oldu.. 😂😂)

Bazı zamanlarda normal olmak çok anormal..😀
(Bu şimdi paradoksumsu bişey gibi oldu.. 😂😂)

Normal olduğum zamanlar daha çok tedirgin oluyorum.
İşte bana da bundan oluyor 😀
Teşekkür ederim, günaydın.
Rica ederim 😊
Size de günaydın ✨😊
:)
Normal değilim. Bunun da bilincindeyim😄
Cevap
3Cevap
Bu zamanda normal insan kalmadığı için normal olmak bile artık anormal sayılıyor :D ben de normalim tabi ki de
Ben Kar Küresini cepten aramadığım her gün anormal hissediyorum kendimi
Her günün anormal desene.. Daha kötüsü normal bir gününün hiç olmadıgı gibi hiçte olmayacagı..
Bazı zamanlar normal olmama şaşırıyorum 😅
Her halimden tedirgin oluyorum..
Düşünmezsem daha anormal olmaz mı? 🤔
Düşünmüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar