Yaşayabilecekken yaşayamamanın acısı nasıl geçer?

İletişim özürlüsü olduğum için tüm muhteşem şeyleri kaçırdım. Ve bunlara yeni aydınlanıyorum. Bu kadar kör saf olmak can sıkıcı sabahın bu vaktine kadar uyumadan rüya gördürecek kadar can sıkıcı. Ah şu kafaya birkaç sene öncesinde erişseydim ahhh!! Unutmalı ama nasıl?
Yaşayabilecekken yaşayamamanın acısı nasıl geçer?
Cevapla