Ofiste çalışan kadınların eşlerini tanıyorum. Gayet beyefendi adamlar. Ama kadınlar ofisteki çocuklarla da flörtöz davranışlar içindeler.
Kadınları bu kadar ilgi düşkünü karaktersiz yapan nedir? Valla üzülüyorum o adamlara. Söylesem mi diyorum bu tavırlarını veya videoya mı çeksem?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Beyefendi olabilirler ama demek ki kadınlarıyla ilgilenmiyorlar, feminenler vs.
Feminen derken, feminen kadın düşkünü adamdır zaten. İlgileniyorlar, ise getiriyorlar hergün gün içinde aradıklarına Sahit oldum. Görüntülü falan konusmalarini da gördüm çok kez adamlar bayağı efendi saygılı adamlar
kadınları bende çözemedim aynı olaylara şahit oldum
Tek eşli olamıyor demek ki kadınlar ilgiye muhtaç
ne kadar ilgi versen de bir kadın da erkekte edep yoksa hepsi boştur
Bilmiyorum, edepli kadın var mıdır yok mudur, hele bu zamanda
Senin flört sandığın belki arkadaşlık kardeşim yani mağaradan mı geldin ofise
Sanmıyorum, anlaşılır. Tensel temasa falan da giriyorlar bayağı yakın duruyorlar makas almalar falan oluyor erkekler tarafından ve izin veriyorlar ilginç
Hitap şekilleri nasıl mesela? Kanka tarzı mı
Yok bayağı canım ya falan diyorlar. Kadınlar tek eşliyken rahat olamıyor galiba 😂
Senin burada kadınalra kinlenmen de garip. Bence sana öyle değiller diye…
Kaldı ki dediğin gibi fazla laubali ortamsa bile erkek ne diye evli kadınlarla cıvıklık peşinde? Biraz hemcinslerini de eleştir düz insna olma 😉
Erkekler de az değil ama ne bileyim, evli kadının eşi var sonuçta bakması tuhaf yani. Arada bir yoklamak için "ne güzel evlisiniz evde bekleyen bir esiniz var, inşallah ben de sizin gibi çok mutlu olurum" diyorum, böyle yüzleri hemen düşüyor ama gulmeye de devam ediyorlar, "inşallah, senin de karşına iyi biri çıkar" diyorlar gecistiriyorlar. Ama utanç hissettiklerini, kendi içlerinde bir problem olduğunu hissediyorum.
Mesele o değil. Niye boşanmıyor mesela kadınlar da böyle flörtöz hareketler içine giriyorlar?
Neden? Umutlanıyor musun bu hareketlerden 😄
Kardeşim kadın evliliği saklanmamış farklı bir kılıfa girmemiş. Karşısındaki erkekler da kocası olan bir kadınla iletişim sınırını bilerek iletişim kursun. Her güler yüzü sohbeti başka algılamak da biraz erkeklerin de işine geldiği gibi algılaması bence
çekme bence ama karakter meselesi yani eşi iyi olsa da içinde var demek ki
Kadınlardan korkulur valla. Evlenemeyecegim galiba bu rezillikleri görünce
kadın erkek var etmiyor karakter meselesi bu
Anladım. Bilmiyorum ilgi çılgınlığı kadınlarda daha cok var
Yok erkeklerde de var, nişanlımla ayrıldık ertesi günü biriyle konuşmaya başlamış ben 1 aydır yalnızım o yüzden karakter meselesi
Ne bileyim. Tuhaf bir durum. Benim için garip yani. Ben de evliligi seven biriyim, o potansiyeli olabilen biriyim ama insan bir urkmuyor değil bu tipleri görünce
Bende düşünüyordum evlilik ama bu devirde ciddi ilişki bile yapılmaz en iyi insanda bile bir aldatma çıkıyor o yüzden bende vazgeçtim evlenmekten
Lütfen genelleme yapmayalım
Duğudiii