

Gülümsetme amacıyla sorulmuştur. Bakalım enteresan cevaplar gelecek mi?
Az önce ayıp olmasın diye arkadaşın uzattığı fındığı yedim. Berbat bir acılık kaldı ağzımda, çürükmüş😋


Gülümsetme amacıyla sorulmuştur. Bakalım enteresan cevaplar gelecek mi?
Az önce ayıp olmasın diye arkadaşın uzattığı fındığı yedim. Berbat bir acılık kaldı ağzımda, çürükmüş😋
Konuştum galiba bide normalde dikkat etmeyeceğim şeylere dikkat ettim ve ettirdim. En son ne için dedim hatırlamıyorum ama ben eşyalar için bile diyorum sıkça "ayıp olmasın, onunda gönlü kırılmasın" şöyle yapalım, diyelim vs derim. Hatta çoğu insan tuhaf tuhaf bakıyor ama kimin umrunda ki? Ayıp olmasın diye en son bi kediye de mama vermiştim. Ama amacım onu beslemek değildi. Bebek kediye vermek istedim bi tık büyüsün diye ama onlar atlayıp durdu. Ayıp olmasın, sözüm boşa gitmesin diye bi kısmını da ona verdim
Daha iki gün önce tanıdık bir esnaftan alışveriş yapıp poşetleri araca bırakırken su almadığımı fark ettim. Tekrar gidip suyu alsam ücretini almayacağına emin olduğum için ayıp olur diyerek başka bir yerden alırım kafasıyla çıktım yola.
Susuz kaldım.
Cevap
13Cevap
İşim gereği çok seyahat eden biriyim. Birçok benzinlikte lavaboyu kullanmak için dururum. Ayıp olmasın diye de çıkarken benzinliğin marketinden içecek alırım.
Ben ayıp olmasın diye değil de içimden geldiği için yaparım her zaman.. yani mesela bir kişiye değer veriyorsam onu kırmam.. verdiğim sözleri tutarım sonuna kadar..
Yanlış durakta butona basıp, iki durak yürümüştüm ayıp olmasın diye.. 😄
Petrol istasyonunda tuvaleti kullanınca hem ayıp olmasin diye hem de bir hizmet varsa bir de bedeli olsun diye muhakkak marketten bişey alırım. 😂
Bir arkadaşım ayıp olmasın diye birisi ile evleniyordu o derece yazıyı okuyunca o geldi aklıma : ))
Lavabosunu kullandığım kafede ayıp olmasın diye bişeyler içmişliğim var
Bozuk param yoktu su alacaktım sadece. Ayıp olmasın diye sigara da almıştım
Evet bende ayıp olmasın diye ikramları kabul ederim😊 bu seferde görmemiş demezler umarım 😂
Veriyorlar valla yapacak bişey yok 😀
Ayıp olmasın diye bir şey yapmam, artık ayıp olsa da hiçbir şey umrumda değil...
Kalbi kırılmasın diye sevmediğim insana bile nazik davranıyorum
Ajanlık yaptım :D
Evimde hom parti verdim
Çayımı kendim koydum
Ayıp olmasın diye bişey yapmam ayıp olursa olur 😂
Sevmediğim bir ortamda bulunmuştum :D
Bir defa öpüştüm.
Evet çocuk çok ilgiliydi ve iyiydi ben ondan hoşlanmıyordum ama birden dudağıma yapıştı bende bozmadım ama bi daha görüşmedim hahahah
Ayıp olsun ya
Hepsi mevcut 🤦🏻♂️
Seviştim
Maalesef dinledim
Flört ettim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?