
Doktorun sen kocaman taş düşürmüşsün hiç mi hissetmedin deme şoku.

Doktorun sen kocaman taş düşürmüşsün hiç mi hissetmedin deme şoku.
Ben fiziksel olarak acı eşiğine 6-7 puan verirdim. ama ruhsal yani zihinsel acı eşiğine sonsuz diyorum ♾️ 100000000000000 ne kadar sayı koysam da yetmez çünkü :D çünkü o kadar şey yaşayınca insan bir süre sonra salla geç modunda oluyor hiç bir şey umurunda olmuyor.. ya da artık kalbi duyguları kalmadığı için umursamıyor
Acı eşiği yüksek insanlar için bu durum dezavantaj aslında.. dişinde çürük olduğunda ağrı yapmaya başlar ve bunu hissetmezsen apseye kadar gider iş.. kulağındaki ağrıyı hissetmezsen dış kulak iltihabına kadar ilerler.. demem o ki vücudumuz aslında yardım çığlıkları atar.. ve buna en kısa sürede yanıt alamazsa daha kötü durumlarla karşılaşabiliriz..
Geçenlerde bir olay yaşadım ve oradakilerin tepkisi bile acı eşiğin baya yüksek oldu ben çok zayıf sanarken baya yüksek olduğunu anladım o gün 7/10 derim
Cevap
19Cevap
10 desem abartmış olmam... ama tırnağım kırılsa oturur ağlarım jsjs
10 az gelir bana 100 diyorum
10 üzerinden 1 milyon.. 😅 Benim kadar dayanıklı biri daha olduğunu sanmıyorum.. 😄
4 belkii. Canım tatlıdır. Dışarıya pek belli etmem ama acıya dayanamam hiç.
Kendimi korkmadan tehlikeye atarım ama canım bir o kadar da tatlıdır 😅
9 diyeceğim :D geçirdiğim bir operasyonda doktor uyuşmayan bölgeyi makasla katır kutur kesti sesi hala kulağımdadır :D o gün bayılmamıştım :D
9 olmalı sezeryands bir gece kalıp kar yağarken o halde koştum arabaya. Bi ilk dikiş bandı yıkanmadığım için ıslanmadan çektiler gerisini siz düşünün
Çok aşko kuşko dursamda acı eşiğim yüksektir üç puan falan veriyorum kendime ahsjs
Şaka şaka 5-6 net varım
10 az kalır, mens dönemimde ağrıdan doktora gittiğimde bu kasılmaları doğum yapan kadın çekiyor deyip şaşırmıştı ve ben her ay yaşıyorum🥺
Vücudum üzerinde yaptığım deneyler sonucunda 2'den 8'e çıkardım.
10 dayanıklıyımdır kolay kolay acı hissetmem hissetsemde anlamazlar
Doktor çok yüksek demişti.
9 iyidir.
7-8 falan, sabaha kadar doğum sancısı çekmiştim mesela
Canım çok tatlıdır ama acı eşiğim yüksektir , 10
Canım aşırı tatlıdır ama acıya dayanabiliteme 7 veririm
10 veririm.
Dişim uyuşmadan diş çektirmiş adamım
8-9 veririm kesinlikle köpek canlıyım acı eşiğim yüksek
Fiziksel en fazla 5 veririm, duygusal ise en az 9'u var..
Ameliyat oldugum gün yürüyerek çıktım hastaneden sen düşün
10/10. Neler yaşamadık ki.
3-4 falan. Ponçik bedenim çok narin
0. Hiçbir acıya tahammülüm yok
Kocam varken 0 kocam yokken 10 😄
Canım berktir. 9 diyebilirim.
1 sanirim.🙄 Bu konuda ciddi hassasım.
Hiç acıya dayanamam artı çok korkak biriyim
Pek dayanıklı değilim.4
Hangi acıya bağlı olduğuna göre değişir
Mental 10 fiziki 1
10 diyorum shsjd
Kızlar da ne sallamış ya hepsi sulu göz 😃
Mental acıya 10 fiziki acıya 1 puan verdim.
Acıya dayanıklı diyilim pek 3 belki
Fiziksel değil de ruhsal acı için 10 az kalır.
1 cm taş inim inim inletti
9.4 olabilir sanırım acıya baya dayanikliyimdir
8 belki duruma göre 9
Acıyı severim acı bana göre
1 puan veriyorm
2 diyebilirim
Acı eşiğim çok düşük 2 puan diyebilirim 😂
çok düşük
-0 fiziksel acı eşiğim düşük
7-8..
8 falan
9 olabilir.
4 falan
7 falandır.
3 olabilir.
7 olabilir
11 veriyorum.
Sıcak su tahammülüm yok, 8 veriyorum.
7 olabilirr
10 bence
Dayanıklıyımdır
9 puan
3 diyeyim.
5 orta
Kimse için acı çekmem
7 olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?