Ne karaktersizler de vardır ki sana köstek olur lakin yine aynı hedefe yürürken görürsünüz birbirinizi... İçine ya ukde kalır diyemediklerin ya da çoktan lafını vermiş olmanın gururlu sevincini yaşarsın...

Ne karaktersizler de vardır ki sana köstek olur lakin yine aynı hedefe yürürken görürsünüz birbirinizi... İçine ya ukde kalır diyemediklerin ya da çoktan lafını vermiş olmanın gururlu sevincini yaşarsın...

Bir şey düşünmem istedikleri kadar deneyebilirler nasıl olsa bana çelme takamazlar.. en fazla denerler kıskançlıkları ile.. ben de başarıları olarak onlara derslerini yani hak ettikleri cevabı verirdim :D
💥💫💨
Genel olarak konuşursak, hedeflerine ulaşmaya çalışan bir kişi, yol boyunca karşılaştığı engelleri bir öğrenme deneyimi olarak görebilir. Bu engeller, kişinin daha güçlü ve kararlı hale gelmesine yardımcı olabilir. Eğer bu engelleri yaratan kişilerle karşılaşırsa, bu durumu bir fırsat olarak görebilir ve bu kişilerle ilişkisini düzeltmeye çalışabilir. 😊
Yapacak bir şey yok hayatta her zaman birileri köstek olacaktır biz de mücadele edeceğiz açıkçası köstek olacak kişiye de bağlı eğer ailemden birisi köstek oluyorsa o işi hiçbir şekilde yapmam böyle bir huyum var ama ailem dışında birilerinin kesik olması da umurumda olmaz.
Görmezden gelip yoluma devam ederim. Beni aşağıya çekmelerine izin vermem.
Cevap
11Cevap
Üstlerine basa basa ilerlemeye devam ederim.
😀
Hz Ali efendimize sormuşlar
Falan kişi sizin hakkınızda konuşuyor
Demiş ki kendi defteridir
Yani hiç takmam
Aksine onların olması beni daha kamcilar
Motive eder
Hedefe
Ve başarı en büyük olgudur onlara cevap mahiyetinde
O yüzden önüme bakarim
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
Düşünmem, o yürüdüğüm yolda o kösteği ( kısa ip ya da zinciri ) onların ayaklarına bağlar, yoluma devam ederim👍🏻
Görmezden gelir ve o yolda ilerlemeye devam ederim.
Hiç bir şey demem ben yoluma bakarım insanın savaşı kendisiyle olmalı başkasıyla değil
Kaldırılması gereken bir engel diye düşünürüm
O yolu sokak sokak, cadde cadde o kişinin içinden geçiririm
ayağımın tozu diyip sirkelerdim
Selam bile vermem 😪
Hep öyle oluyor biliyor musun djdjd
Hayatımdan çıkartırım
Celme takarım 😂 zerre umrumda olmaz
İstediğini yapsın işime gelir
Döverim
ç
😂
Ağzının üstüne tekme
Onları yoldan çıkarırım
Vurur tekmeyi yoldan iterim. Şeyim de olmazlar
Atiyorum yolumdan
Görmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?