Kız erkek farketmiyor hatta genelde hemcinslerim yapıyor bunu, bazen başıma geliyor nedense
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bende bu durumu çok yaşıyorum ama genelde erkekler yapıyor
Bende daha çok kadınlar ya
iki ihtimal var ya çok güzelsin ya da kiyafetlerinden dolayı bakmışlardır
Bilmiyorum normal bir elbise giydim midi boy
o zaman çok güzelsin
Yani göreceli bir durum aslında😅
Yani kime göre neye göre 😀
Aynen :)
Niye gizlisin ya sen 😅
Merak mı ettin 😂😂
Evet ettim takip atan sen misin 😅
Bendim😂😂
Yazdım sana 😅
go tun guzeldir.. ya da goguslerin.. ya da kiyafetlerin teshircidir..
Kıyafetim açık seçik değildi
o zaman go tun guzel.. :D
Popo mesala kız arkadaşlarim da öyle bakarlar 😀 herkesin sevdiği bir şey var
Ahhahaha evet ama cok garipti bakmayan insan görmedim gibi bir şey, dün çok garip 🤣
Yoo garip değil aslında herkesin bir hoşuna giden şey var dönüp bakmak beğenmek kötü bir şey değil
Değil evet ama en sonunda yüzümde bir şey mi var acaba dedim kendi kendimi kontrol ettim kdkdld
Amannnn bakan baksın boş ver valla bana da oluyo 😀😀😀
Hahaha sana da mı dkdkdkd
Evet penis çok belli oluyo kızlar çok bakıyo 😀
Demek ki sıradan değilsin. Farklı bir şeyin var ki gözünü senden alamıyorlar
Yani normal biriyim aslında dkksks garip
Değilsin ki bakıyorlar :)
Bence öyleyimm bu göreceli bir şey amaa
Evet göreceli bir şey. Görürsem söylerim sıradan olup olmadığını :)
☺️bilmem
Bilirsin bilirsin de bilmem demek işine geliyor :)
Gizlilikten cıkamam😂
Gizliliğe önem veren biri olarak hep gizli kalırsın çıksanda :)
Tarzin farklı olabilir mi acaba genelde bundan yaparlar insanlar değişik bsieyler gördükleri için.
Elbise giymistim ama giydiğim elbiseyi genelde çok yakıstırıyorlar bana, belki de ondan
Bizim burasi sozde turistik yer hala sort giyene bile okuz gibi bakarlar elbiseye sorta etege alisamadi bizim millet
Ya elbisem de çok açık değil ama işte bu konuda cok haklısın, yobazlık
Demekki kızları kiskandiracak kadar güzelsin ben onu anladim
Ortalamayım bana göre
Görmedim bişey diyemem sadece tahmin
☺️
Boy kilo kac
167 68 kiloyum🤣🤣
Saç göz renkleri?
😂😂
Kahve-kahve😂😂
Ayak numaran 😂😂
44😂
Hadi canim inanmam
Hoşuna gitmiyor mu genelde biri seni arzulaması süzmesi
Ya kadınlar beni mi arzulayacak jdkdksk
Şaka bir yana hayır, rahatsız oldum
Kadınlar yokluktan Erkeklerden kaçtığı için sürekli Kızla takıl diye diye gözleri size kayıyor şimdi her yaşta kiler bunu sana yapıyor
demekki dikkat çekici bir görüntün var
Yani normal bir insanım aslında ama elbise giymistim açık saçıkta değil ama😅
açık saçık olmasa da seni çekici gösteriyor olabilir. ille de çekici olmanız için bir yerlerini teşhir mi etmeniz lazım :D
Yani genelde öyle bir algı varya ne yazık ki🤣😂
ben koyun değilim toplum psikolojisi güdeyim kendi mantığım aklım var ve ben onu kullanıyorum :D
Senin gibi mantıklı düsünmeyen cok koyun var o zaman😂
yapacak bişey yok... "herkesin hayatına kimse karışamaz" :D
🫡
emojini görmedim ama umarım iyi bişeydir :D
Asker selamı emojisi fkdkdldlldldls
peki :)
Çekiciliğin fiziğin auran hepsi etkili normal. Kadınlar zaten sürekli bakıyor birbirlerine
Ben bakmıyorum dmdmdksk😀😀😀
Senin odak noktan başka yerler olabilir ama bakanlar çok dikkat et nazar değmesin 😅
Ahahah teşekkür ederim cok değiyor
İyi nazar duası okurum 😉😅
Sana veya bir başkasına bakmıyorlar
Neden baksınlar
Bakmazlar
Hoşuna gidiyor u? rahatsız mı oluyorsun?
Rahatsız oluyorum
Eğer giyimin ile ilgili hgerhangi absürt bir şey yok ise Güzel kızsın demekki bakıyorlar.
Yok ya elbise giymistim uzun midi boy
dekolte falan olabilir mi?
Yoo
Midi boy elbisedeki açıklığa ya da v yakayada bakmazlar heralde :))
o zaman güzel kızsın. giyimin ve hareketinle dikkat çekiyorsun.
v yaka ama göğüsler büyük ise o da dikkat çeker :)
Bilemiyorum😂
kaç beden ki?
Hoşuna mı gidiyor 😅😂
Herkesin hoşuna gider ama bence rahatsız edici bir şey..
Fazlası
Çok mu güzelsin
Göreceli bir şey, ortalamayım bence
Kendine bakıyorsundur o zaman, bizim ülkedeki insanlar fütursuz olduğu için iyi vücudu olan herkese dönüp bakma gereksinimi duyuyorlar mesela
Evet bence de hele dün yenikapı metrosuna bindim, seviye değişiyor dkdklsslsl
Oda çok garip semtten semte değişiyor. Lakin insan topluluğu farkı biri ne yaparsa diğeri de onu yapıyor. Geçen gün bende şişliye gittim beylikdüzünden sanki farklı bir dünya gibi
Evet ben de normalde besiktasta calısıyorum zamanım orada geçiyor hep, böyle bakışlar geliyor ama bu kadar sık başıma gelmiyordu, en sonunda kendimden suphelendim bir şey mi var diye
Ağzımda yüzümde üstümde, kontrol ediyorum kendimi
Erkekler aşırı tayta bakıyor. Keza çıplaklığa bakıyor. Spor yapıyorsan fizik güzelse zaten atasporu olan inşaat yapımı gibi mal mal bakıyorlar. Herkes anası kız kardeşi yokmuş gibi yaşıyor. Sevgili mevzusu zaten kendini aşmış. Yani ahlak falan kalmamış. O yüzden tiksinç durumlar
Yobazlık baska bir şey değil. Ben dün elbise giydim midi boy diz altı dusun, oturdum metro bekliyorum. 65 yasındaki yaşlı adam bakıyo bacaklarıma dusun en sonunda elimdeki ince trikoyu bacaklarıma örttüm.
O kadar rahatsız etti ki küfür etmeyi sevmem normaldd ama arkasından saydırdım keske yüzüne saydırsaydım
Ülke de edep, adap kalmamış ki 7'sine öğretim veren 70'ler bunlar bide... İnsanların o kadar kalıplaşmış leş düşünceleri var ki benim midem bulanıyorsa Allah sizin yardımcınız olsun zaten... Bende sevmiyorum küfür ama başka türlü anlayabileceklerini de sanmıyorum. Afedersin de hayvanlara şey yapan türler var bu ülke de Allah ıslah etsin.
Kalmadı gerçekten, bu devirden nefret ettim..
En en en büyük sorunlardan birisi de bunlar gibi olmazsa hayatta yer edinemeyeceğini düşünen insanlar var. Kimse mi kendi olup edepli, adaplı olmayı seçemiyor vallahi billahi anlamıyorum.
"Kalmadı gerçekten, bu devirden nefret ettim.." Etimle kemiğimle diyor ya cidden etimle kemiğimle...
Aynennn
Bide yaşıyoruz gerçeği var ki... Buna kendi edebime, adabıma bakarak yön verebiliyorum. O yüzden Allah yardımcın olsun. Cidden zor...
Kadın olmak zor evet 🥲aminn yardımcımız olsun
Harbiden zor ve bazı kadınların bu gibi durumlara yol açması da çok can sıkıcı... Afedersin de böyle bakılması hoşlarına gidiyor ve buda örnek teşkil ediyor.
Fiziginden
68 kiloyum 68 dkslsl
Görmediğim için bişey diyemem
Baya çekici olmalisin
Normal biriyim
Güzel görünüyorsundur
nedense!
Çok seksi ve alımlısn demek ki
Hep bakiyorlar
beğeiyolar demek