Oğlum erken çocukluk döneminde "anne ben büyüyünce anne olucam çünkü babalar hiç bi iş yapmıyor" derdi. Onun dünyası ev olduğu için. Evde de sürekli anne her işi yaptığından böyle söylüyordu.
Ama artık erken ergen ve kendisi de hiç bi iş yapmak istemiyor. Sürekli ben telkin ediyorum. Bu çok yorucu😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Erkeklere göre ifade doğru. * yok bizde pipi var
ergenlikte normal çok sıkmayın. zamanla farkına varacaktır.
Erkekliğin fıtratı ile alakası yok onu yetiştiren anne kaynaklı daha çok
Babası çocukla vakit geçirmez mi?
Geçirmez
Bunun etkileri. Benim 7 yaşında bir oğlum var. Hafta sonu 2 gün benimle zaman geçirir.
Babasını örnek alıyor
Tembelliken kurtarmak lazım oğlanı
Yetiştirmeyle de alakalı
Çevreden de öyle görüyor olabilir
Erkekler genel olarak pek takmaz ve kafa rahattir.
hayır kişi karakteri
Bizim dünyamızda ev
Karakterinden kaynak