Neden bilmiyorum ama son günlerde gerçekten çok kötüyüm. Sanki kalbimde bir yük var ve ben o yükü taşımakta zorlanıyorum?

Herkes kendi hayatıyla meşgul. Bu sorunla tek başıma mücadele etmeye çalışıyorum. Sürekli hayat nereye gidiyor, ölüm bizi ne zaman bulacak diye düşünüyorum. İnsanların teker teker ölmesi karşısında kimse bir şey yapmıyor. Sanki ölüm çok normalleştiriliyor. Bizim bu hayatta vicdanımız, merhametimiz olmazsa diğer canlılardan ne farkımız kalır? Biz insanlar ne için varız, ne için yaşıyoruz, ölünce bizi ne bekliyor?

Neden bilmiyorum ama son günlerde gerçekten çok kötüyüm. Sanki kalbimde bir yük var ve ben o yükü taşımakta zorlanıyorum?
Cevapla