Kime sordun? Allaha mı sordun? Allaha sorduysan affetmem mi dedi?
De ki (Allah şöyle buyuruyor): “Ey kendi aleyhlerine olarak günahta haddi aşan kullarım! Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah (dilerse) bütün günahları bağışlar; doğrusu O çok bağışlayıcı, çok merhametlidir.” (Zümer, 53)
Ey oğullarım! Gidin de Yûsuf’u ve kardeşini iyice araştırın, Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Çünkü inkâr edenlerden başkası Allah’ın rahmetinden ümit kesmez!” (Yusuf, 87)011 Yorumla
Soran+1 yılBen de kendimi öldüreceğim dayanamıyorum
Soran+1 yılAffetse neden böyle konuşsun
Soran+1 yılBen değil o kişi dedi affetmez diye
Soran+1 yılBen de kendimi affedemiyorumki
- +1 yıl
7:156 ile 40:7’de ise, Allah’ın rahmetinin herşeyi kapladığı bildirilmiştir. Peygamberimizin bu konudaki bir hadisi de şöyledir: “Allah mahlûkatı yarattıktan sonra ‘Rahmetim gazabımı geçmiştir’ yazdı ki, bu yazı Arş’ın üzerinde, Allah’ın kendi katında bulunmaktadır.” (Buhârî, Bed’u’l-Halk: 1; Müslim, Tevbe: 14-16.)
Soran+1 yılAllah affetmese de ben kendimi affedemiyorum diyorum iç benliğim rahatlamıyor
Soran+1 yılYeni değil 12 yıllık mevzu
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 620 cevap paylaştı.
+1 yılAllah'ın ahdi açıktır. Peygamberimiz de bu konuda kim ki bir daha işlememek üzere günahına tövbe ederse hiç günah işlememiş gibidir demiştir. Günahı affetmek Allah'a mahsustur. Biz tövbe ederiz, O karar verir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılSize uzun uzun ayet vs yazmicm araştıran biri olsanız kuranda yazanları ve söylenen hadisler ortada olduğunu bilirsiniz, birinin lafına odaklanmak yerine sabit kaynaklara odaklanıp moral bozmamak en iyisi
Örneğin buyrulur ki bir kişi günahından tövbe edip vazgeçerse samimi olarak o günahı işlememiş gibidir...145 Yorumla
Soran+1 yılBen insanların söylediklerine daha çok dikkat ediyorum
Cevap sahibi+1 yılBu durum dinle alakalı değil o zaman sadece psikolojik olarak destek almak gerek yani bu durum sizin inanca hatta yaşam kaliteniz için sorun yaratatacaktir.
Günah konusunda aklıma bir iki şey geliyor da onemi yok ama insanoğlu yaradılışı gereği günah hata yapmaya meyilli ve Allahın rahmeti sınırsız hatta kul samimi tövbe edince daha razı olur şeklinde düşünceler var
Soran+1 yılKendimi bir yerden atacağım
Cevap sahibi+1 yılO da bir seçenek ama şunu da bil eğer o şeyi yapacak olan senden önce bendim... Hala da istiyorum ama intihar ile ilgili öbür tarafta iyi şeyler olmayacağı ortada geçmis olsun
Soran+1 yılBu dünyada da cehennemi yaşıyorum başka çarem kalmadı
Cevap sahibi+1 yılTamam parmağını çakmağa tut dayanabilirsen yaparsın çünkü o ateşin 70 katı diğer tarafta
Soran+1 yılHastalanıp ölürsem de yanmayacak mıyım
Cevap sahibi+1 yılAffedilmene bağlı
Soran+1 yıl😞 Ben kendimi affedemiyorum
Cevap sahibi+1 yılYapılanlar için üzüntü duymak ve pişmanlık hissi duymak bile affedilmene olunca bir cabadir çünkü Allah sizi affetmeye layık görüyor ki bunları duyuyorsunuz, eski yaşama devam da edebilirdiniz ama güzel bir çaba içindesiniz
Soran+1 yılO zaman 17 yaşındaydım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar geriizekalıymışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Hep milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte annemin zoruyla şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor. Ben kendimi yıllardır suçluyorum
Soran+1 yılBilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim
Cevap sahibi+1 yılBen bakır biriyim kendimi tatmin ederim zina az yaklaştım mi evet zaten sonra komple uzaklaştım ne ark ne dost ne sevgili hicbise yok sadece ilişki değil zina göz zinasi da var maalesef işliyorum tahrik olmam lazim rahatlamam yoksa akıntı geliyor abdest tehlikeye giriyor derin konular bunlar
Sonuca odaklan sen şu an pişmansın ve bunu yaptığın için üzülüyorsun işte donum noktan burası senin yani bunu yaşadın ve tecrübe edindin Allah sana bir sinyal gönderdi ve hatanı anladın bunu düzeltmek demek olmamış şekle getirmek değil ki olmaz da dimi ama samimi bir tovbe ile rahmete ulaşman imkansız değil...
Şikayet mevzusunda ha ön ha arkadan şikayet ettin zaten arkadan desende tecavüz sayılacak bu her türlü suçlu ona takılma cezası varsa çeksin 17 yaşında reşit değilsin de mesele yani aslında bu konuda uzak durmak iyi gelir fakat maalesef mahkeme vs uğraşın olacak sabırlı olup duana ve yaparsan ibadetin devam et küçük de olsa sadaka ver veya çocuk sevindir sana iyi gelecek şeyler yap başkaları için kendini feda etme hayat tecrube ile öğrenilen bir sistem kendini yıpratma fazla
Cevap sahibi+1 yılTahmin ettiğim şey olmuş yani demin biri yazmış trol soru da 15 kişiyle yattım diye bu kişiyle sen bir değilsin artık sen derece olarak daha yüksek konumdasin diğeri aşağı ile düşünüyor sen beynin için düşünmeye başladın
Sağlık herkeste var ben felaket safım :) Bende kullanıldım senin manada değil ama psikolojik olarak şu an asosyal takılıyorum üzülüyorum ama bir nevi daha az
Soran+1 yılAma yıllardır azap çekiyorum iftira mı attım diye. Valla bile isteye yapmadım ben ister miydim böyle bir hata yapmak? Demekki gerçekten sağlıklı düşünemedim o zaman. Yoksa neden böyle kendime zarar verecek bir hata yapayımki? Keşke ben de bakire kalsaydım en azından böyle bir hataya sürüklenmezdim. Ayrıca 6 ay yatıp çıkmış o da reşit olmayan kişiyle ilişki yaşadığı için. Bense yıllarca acı çektim
Soran+1 yılSence bana yaşadığın bu durum az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet diyen adam haklı mı? Kendini suçla yaşadıklarının sorumlusu sensin falan da demiş
Soran+1 yılHayır o kişi ben olabilirim çok kişiyle oldum çünkü reşit olmadığım dönem.
Cevap sahibi+1 yılO an düşünemedin o oldu bu oldu yani olan oldu adam zaten bu işin ustası yani başkasıyla ilişkisi olmuş içeri yatmış vs olan oldu geri dönüş yok önüne bakman lazım yani istediğin kadar düşün bir süre sonra bedenine yansıyacak migrenden tut gastrit hazımsızlık uyuşma vs vs. Ben deliğe girmedim bakır olarak o şekilde bakirim ama birseyler mutlaka yaşadık kapat onu artık.
Sen önden ilişki dedin zorla bende diyorum delik deliktir arkadan zorla yaptı sen önden dedin ne fark eder sen istemedin ve bu tecavüz sayılır kanunen
Cevap sahibi+1 yılSana şunu söylemek istiyorum net bir şekilde şu tarz sorular görüyorum bak soru şu : sevgilimden hamileyim ailem öğrenirse kötü olur bilmem ne direk şunu yazıyorum altına yatmadan önce düşünecektin... En son mesajım zevkten inlerken bise yok zırlamaya gelince senden iyisi yok...
Senin durum farklı o kişiler öğrenilmez korkusu ile pişmanlık yaşıyor yani rezil olurum gibi anladın mı toplum korkusu ama senin şu durumun anladığım kadarıyla bunun yanlış olduğunu düşünüp doğru olmak ve afffedilmek istemen bu konuda ayriliyorsun bu yüzden paragraf şeklinde mesaj yazıyorum su an yoksa derdim trol olarak gel benimkini de indir 😂😂
Neyse 3. Mesajını anlamadım ama dediğim gibi önemi yok 500 bin kişiyle de olsan bunun hatalı olduğunu ve pişman olduğunu düşünüyorsun bu dönüm noktası işte bundan sonra farklı bir yol çizerek devam edebilirsin irili ufaklı herkes hata isleyecek bende cinsel istismar yaşadım birden çok 6 yaşımda... Kirli hissediyorum bu psikolojiyle uyi davranışlarım olmadı ama şu an dine yöneldim elden geldikçe yeminle içimde fırtına kopuyor yaş geregi ama idare ediyorum yoksa parayı bas yap zor değil işte bu şekilde bilinclendin şu an bu rotada gitmek istiyorsun bu erdemli onurlu bir davranış bu şekilde bak
Cevap sahibi+1 yılBilmem kaç kişi üstümden geçti söyleyim böyleyim deyip bırakman bir cacık yapmaz yani
Araban var diyelim kaza ettin naparsin tamire gider dimi insan da öyle hata yaparsın ve af için rabbine gidersin daha sonra kaza yapmamak için dikkat edersin af dilerkende samimi olursun ve vazgeçersin gibi
Cevap sahibi+1 yılHa şunu da diyin son olarak o senin yaptığın bir falan diyen kişiler veya farklı farklı kişiler günümüzde insanlar = boş teneke yani kuru gürültü salla yani
Soran+1 yılAdam kızlar sandalyede otururken ayağı yere değsin yeter o kızla yatarım diyordu yani kız 13 14 yaşında da olsa fark etmez yatarmış. Zaten reflüm var hepten mide hastalığına yakalansam da kurtulsam
Soran+1 yılBoş teneke derken ne demek istedin? Onu anlamadım
Cevap sahibi+1 yılBoş teneke = insan boş konuşur
Ölmeyi kaç senedir istiyorum öyle olmuyor kendine iyi bak
Soran+1 yılNeden kaçıyorsun
Cevap sahibi+1 yılDerse girecem konuşmak istersen istediğin zaman yaz problem yok sohbet ederiz
Soran+1 yılYaşın kaç? Daha küçüksün heralde
Cevap sahibi+1 yıl26 yaşım ogrt mezunum
Soran+1 yılÖğretmen misin yani
Cevap sahibi+1 yılEvet maalesef
Soran+1 yılNe öğretmeni
Cevap sahibi+1 yılİlkokul
Soran+1 yılZor değil mi
Cevap sahibi+1 yılZor zaten baskı sonucu okudum başka iş bakıyorum şimdilik idare ediyorum
Soran+1 yılYazdığın bazı yorumları yeni gördüm ilk yazdığında görmemişim. Küçükten 6 yaşındayken cinsel istismara uğradığını yazmışsın sen o zaman daha bebekmişsin suç tamamen karşı tarafın. Tabiki acısını çekmişsindir seni anlıyorum çok kötü bir şey ama suçlu hissetmezsin çünkü daha bebekmişsin ben ise kendimi suçlamadan yapamıyorum
Cevap sahibi+1 yılSuckuolsam da olmasam da çekiyorum bunu
Soran+1 yılAllah senin de yardımcın olsun ama bak kendi hayatını kurmuşsun demek ki bir çok insana göre daha güçlüsün.
Cevap sahibi+1 yılBenim hayatim yok sadece boş yaşıyorum
Soran+1 yılNeden? Çalışıyorsun kariyer sahibi bir insansın
Cevap sahibi+1 yılAman ne kariyer ne kariyer sanki ceo yum. Çalışıyorum 2500 lira para alıyorum borca gidiyor zaten
Soran+1 yıl2500 lira da azmış ya
Cevap sahibi+1 yılTürküye burası :) sen nasil oldun iyi misin
Soran+1 yılİyi olmaya çalışıyorum zor da olsa. Hep uyuyorum kendime gelemiyorum çok azap çekiyorum. Dediğin gibi mide ağrıları da çekmeye başladım bazen belim bile ağrıyor korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılSabır devam iyi olmanız dileğiyle...
Soran+1 yılİnşallah
Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. "Allah, kendisine ortak koşulmasını elbette bağışlamaz, bundan başkasını dilediğine bağışlar. Allah'a ortak koşan kimse derin bir sapıklığa sapmış olur. Şüphesiz Allah, kendisine ortak koşulmasını bağışlamaz. Bunun dışındaki günahları, dilediği kimseler için bağışlar." Ayet.
Buyur00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Affetmez diyen kim ise nerden biliyormuş?
O affedicidir. Sen ona sığın kimseyi alâka etmez.
117 Yorumla
Soran+1 yılAffetmiyor demekki yoksa neden böyle konuşsun o Allah'ın belası
- +1 yıl
Sen bakma ona Kur'an da yazana bak o kim ki sanki
https://youtu.be/XXFm2sViSBE?si=dfOlklguraK9GvJ-
Soran+1 yılTek o değil başka başka insanlar da dedi bu yaşadığın durum az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet diyen bile
oldu. Çünkü ben onlara yaşadıklarımı anlattım ne yapacağım diye sordum vicdan azabı çektiğim için. Ben sordum
Soran+1 yılHiç de onlara gitmiyor giren bana girmeye devam ediyor her türlü.
Soran+1 yılAllahtan da umudum yok artık. Ne zaman elime kuran dua kitabı alsam başıma daha büyük felaketler geldi
Soran+1 yılNe zaman güleceğim? Yaş 30a geldi zaten
Soran+1 yılBen hep olumsuz söylemlere odaklanıyorum maalesef
Soran+1 yılYapamıyorum takıntılıyım
Soran+1 yılOlmuyor
Soran+1 yılÖlür müyüm kendimi bir yerden atsam
nereye sürecekki seni, zaten halen fani dünyadasın kendi başına her an her şey olabilir.
03 Yorumla
Soran+1 yılCeza verir demek istedi heralde
- +1 yıl
ceza öbür dünyada, insan yaşarken ölümü tadamadığı gibi öldüğünde de icat edilen ruhunun geri nasıl yok edilmek isteneceğini bilemiyor tabi. bu dünyada kaza gecirdigimiz gibi gecici bir sey sanılıyor. halbuki bu dünyada karşılığı şöyle olmalı: mal dediklerimizin cişi yere degmesin diye wc seramiği olarak görevlendirilmek gibi.
Soran+1 yılHiçbir şey anlamadım
Haksiz olduğunu söylemiştim. Affedip affetmeme Allah 'ın hür iradesinde olan bir şey
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAffeder tabiki sen güzelce et tövbeni ve geçmişi unut kendine yeni sayfa aç
015 Yorumla
Soran+1 yılHayır hiçbir şey düzelmiyor benim için hayat bitmiş demekki
Cevap sahibi+1 yılNiye düzelmesin ya sen böyle karamsar olma ama
Soran+1 yılHayatımı zehir ettiler başta ailem annem. Hayatımı mahvetti ben de yanlış yaptım o yanlışlar da beni bitirdi
Cevap sahibi+1 yılHerkes hata yapar kendine yeni sayfa aç unut geçmişini geçmişe takılırsan düzelemezsin hayat devam ediyor sonuçta herşeyi it kenara sen kendş hayatına bak
Soran+1 yılTakıntı haline getirdim yaptığım hatayı
Cevap sahibi+1 yılZamanla düzelirsin bahsetme kimseye günahlarından şahit tutma dini içerikli videolar izle daha iyi hissedersin kendini youtubede var öyle instadada var güzel
Soran+1 yılMaalesef çok bahsettim insanlara. Onlar da ağır konuştu. Adamın biri bu yaşadığın durum az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet dedi. Onlar hiç aklımdan çıkmıyor
Cevap sahibi+1 yılBırak ne derlerse desin ya millete göre yaşayamayız ki ve kimse günahsız degil. Öyle boş insanlarıda hayatından çıkart kendini yenile düşünme geçmişini
Soran+1 yılYabancı biriydi onu diyen. Sanalda paylaştığım biriydi
Cevap sahibi+1 yılOlsun nolucak herkes kafasına göre konuşuyor. Allah her kulunu tövbe edeni affeder millete laf söylemek düşmez hem
Soran+1 yılSana da anlatayım da bir yorum yap. O zaman 17 yaşındaydım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar geriizekalıymışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Hep milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte annemin zoruyla şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor. Ben kendimi yıllardır suçluyorum
Soran+1 yılBilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim
Cevap sahibi+1 yılNeler yaşamışsın ama önce milletin dediklerini takma kafana sanaldaki kişinin dedigini özellikle. Ve ben burada iftira göremiyorum. Sonuçta sen istemeyerek yapmışsın aglamışsın ve oldugu gibi yazmışsın ifadeye. İftira filan degil bu ha tabi maleseff adliyedeki tecavüz sırasında işte önceleri duymuşsundur sesi çıkıyorsa rızası yok sesi çıkmıyorsa rızası var gibi şeyler vardı seninkide ona benziyor. O yüzden mahkeme sonucunu hiç takma kafana her zaman dogru sonuç çıkmayabiliyor sonuçta. Seni psikolojik olarak yıpratmış sonuçta ve sen istememişsin aglamışsın. Kendin söylüyorsun istemedim diye o zaman bu iftira olmuyor. Tabi mahkemeye göre istemedigini söylemediysen veya direnmediysen bi ceza çıkmamıştır karşı tarafa. Ben bu şekilde anladım bu olayı. Ama geçmiş gitmiş bir olay bunları düşünme. Ve şu an köti bir halde olması gereken psikolojik olarak çökmesi gereken kişi sen degil o karşındaki kişi. Ve 16 17 yaşında çogu kişinin hatası oluyor o yaşlarda dogruyu yanlışı ayırt edemiyoruz. Bu yüzden sen milletin dediklerine bakma kendi hayatına odaklan ve Allah beni affetmicek diyede düşünme sonuçta Allah senin o an ne yaşadıgını hislerini ve şu an ki pişmanşıgını biliyor. O sana sendende yakın affetmeyecek diye düşünürsen hep asıl o zaman yıpratırsın kendini. Daha önünde kocamsn yılların var. Ben bile geçen sene keşke iunu yapsaydım veya yapmasaydım diyoru. Yaşımız ilerledikçe olgunlaşıyoruz bu yüzden kendini yıpratma lütfen
Soran+1 yılSık sık sanalda insanlara yaşadıklarımı anlattım sordum bir tanesi çıkıp bu yaşadığın durum az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet falan dedi çok üstüme geldi. O kişinin bu yorumundan sonra zaten toparlananadım hepten hayata küstüm. Herşeyi takan bir yapıya sahibim ne yazıkki. Bu arada teşekkür ederim okuyup anlayışlı bir şekilde yaklaştığın için. Ben çok içselleştirdim çok vicdan azabı çektim ki hala çekiyorum. Mahkeme tüm ilişkiler rızaya dayalı diyip geçmiş zaten onu umursamıyorum artık kendimi suçluyorum hem de çok.
Cevap sahibi+1 yılKendini suçlama sende böyle olsun istemezdin sonuçta başkalarının ne dediginide önemseme. Herkesin dediklerine göre yaşasak hayat çekilmez zaten. Sen o bulundugun ortamdan uzaklaş yapabilirsen görme o insanları unut gitsin bide zaten o kişi 18 yalından küçük biridiyle ilişkiye girdigi için suçlu konumunda. Üzülmesi gefeken kişi o. Ama boş ver gitsin kendine yeni bir sayfa aç. Farklı şeylerle ilgilen. Herkes yaptıgını bu dünyada olmasada öbür dünyada muhakkak çekicek. Namaz kılmıyorsan eger kıl secdede dua ederken tüm içindekileri dök Allaha bu seni rahatlatır. Birde zikir çek hep estagfirullah el azim zikri her gün 100 defa mesela çek. Salavat çek. Birde hz. yunusun duası var balıgın karnından kurtulmasına vesile olan dua. Oda herşeye çok etkili cidden içinde bulundugun durumdan seni kurtarır. Onuda her gün çekebildigin kadar çek 100 200 ne kadar istersen. Kelimei tevhidde çek. Ve esmaül hüsnalardan ya metin ve ya nur esmasını çek metin zaten dayanıklı olmak demek hem bedenen hem ruhen kuvvetli dayanıklı olmak için kafaya takmamak için bulundugun durumu daha kolay atlatmak için çok etkili olur. Ya nur esmasıda aynı şekilde çok etkili günde bin 2 bin defa çek faziletleride çok güzel sana atıyım her gün çek bak görüceksin umursamadıgını kolay atlarıcaksın eminim
www.havasokulu.com/.../...n-esmasi-ve-sirlari.html
mutlulugunsifresi.com/...e-zikrinin-faydalari.html
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah var mı? Varsa Gazze'ye yardım etsin senin basit hataların ile uğraşmak yerine
08 Yorumla
Soran+1 yılHerkese yetiyormuş
Cevap sahibi+1 yılHerkese yettiği için beş yaşındaki çocuklar ölüyor
Soran+1 yılOnlar da cennete gidiyormuş
Cevap sahibi+1 yılCennete gidiyorlarsa yine değil, cennete almak isterse direkt alsın niye israile katlettiriyor
Soran+1 yılBilmiyorum takdiri ilah
Cevap sahibi+1 yılHe öyle de
Soran+1 yılNe diyeyim? Zaten inancım da sarsıldı
Cevap sahibi+1 yılHalen inancın varsa sıkıntı zaten
+1 yılolsa olsa zina yapmışsındır?
010 Yorumla
Soran+1 yılO en hafif günahım
- +1 yıl
adam mı öldürdün :)
Soran+1 yılYok.
- +1 yıl
başka ne olabilir?
Soran+1 yılSanane
- +1 yıl
affetmez diyen kim?
Soran+1 yılTanımıyorum
- +1 yıl
o zaman otur dinini öğrenmeye başla. risale i nur okumanı tavsiye ederim. veya sohbetlerini dinle youtube dan
Soran+1 yılBir faydası yok umudum kalmadı artık
- +1 yıl
Allahtan ümit kesilmez. affolunmayack günah yoktur. Allah Gafurdur
- Kişilik & Karakter konusunda 507 cevap paylaştı.
+1 yılTovbe kapısı her zaman açıktır. Affetmez diyen kim
011 Yorumla
Soran+1 yılErkeğin biri
- +1 yıl
Sen samimi şekilde tovbeni et. Tövbeyi kabul edecek olan Allah tir. İnsanları da dinleme yok kabul olmaz yok bilmem ne diye
Soran+1 yılDinliyorum ben önem veriyorum çok herkesin söylediğine. Kafayı takıyorum böyle biriyim maalesef
- +1 yıl
Sen olumsuz konuşanlara bakma bir daha o günahları islememek üzere tövbenin et
Soran+1 yılBakıyorum
- +1 yıl
İşte bakmayacaksın niye bakıyorsun ki olumsuz konuşanlara
Soran+1 yılBilmiyorum saalağım heralde
- +1 yıl
Öyle demeyelim de bu konuyu arastirmamissin diyelim
Soran+1 yılBen istediklerini daha çok önemsiyorum
Soran+1 yılİnsanların söylediklerini daha çok önemsiyorum
- +1 yıl
Bak insan olarak ben de tovbeni et affedilir diyorum
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ne günahın var çocukmu aldırdın
02 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk falan aldırmadım
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGünahlarını bana anlat bakim bi
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeler yaptın hayırdır
00 Yorumla Rahat ollll
00 Yorumla
+1 yılKim affetmez desi
00 YorumlaNe günahın var
00 Yorumla
+1 yılGunahin nedir
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer