Bir kaç kişiye anlattım Allah seni affetmez bu yaşadığın az bile psikolojin bozulsun bir zahmet dedi. Ne olduğunu sormayın
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Günahların eğer dediğin gibi çok sa ölmeye niyet etme derim daha iyi hayata ol derim kemiklerin sızlamaz en azından orada.
Yapamıyorum yaşayamıyorum böyle
Kendi bilecegin bir şey orada hiç duramazsin şimdi durduğun gibi.
Duramazsın derken
Yani rahat olamazsın kemiklerin sızlar hiç durmadan burada sonu buluyor ola bilir bazı günahların ama orada sonsuz çekersin
Bu dünyada acı çekerim yaşarsam da
Aynı acıyı durmadan orada da yaşarsın demek istedim
Allah'ım herkesi afeder onun kullarıyiz istedi gibi olmasa çoğu insanlar da yine onun kulari böyle düşün bir anne baba ne kadar da kızsa çocuğuna ama yine de sever afeder
Beni annem babam da sevmiyor sevseler bu durumda olmazdım öleyim de kurtulsunlar benden. Onlar da beni suçluyor bizi bu duruma sen getirdin diye. Herşeyin sorumlusu benmişim
Allah 'ın yerine ne zamandan beri karar verir olmuşlar?
Günahlarımı telafi etmem lazımmış yoksa Allah affetmezmiş işte
Allah 'ın yerine kadar verme yetkisini kim veriyor? Allah kuranda zümer 53 unut aşılarken.
Sen tövbeni et iyi insan olmaya çalış Allah a iman et Tövbende samimi ol. Affedip affetmeme kısmınada Allah karar versin
Affedilse o neden öyle konuşsun
Affedilmeyeceğim işte hayatım bitti
O dediğin kim? Allah mı tövbe haşa yoksa peygamberimi?
O zaman neden affetmez dedi net bir şekilde
Oda onun yanlışı. Hiç birimizi kesin olarak affedeceği ya da affetmeyeceğinin kesin hükmü yok. Şeytan bile umuda kapılacakken. Size umutsuzluğu kim aşılıyor. Ne kadar günahkar olursan ol tövbe kapısı son nefesi ve güneş batıdan doğana kadar açık.
Diyelim ki şuanda bir çok büyük günah işlemiş ol. İntihar edip cehennemi garantilemiş ve Belki de hiç kusurlarını düzeltmeden ebedi cehennemlik olmak mı daha iyi ufacıkta olsa affedilme umudu taşıyıp ne kadar hatanı, kusurunu, günahını affettirirsem diyip yaşayıp günahlarını düzeltmeye çalışmak mı?
Ben sordum insanlara belki destek olurlar diye. Onlar da bu tür yanıtlar verdiler. Vicdan azabım dinmiyor ki. İçim huzur bulmuyor. Tek cinsellik değil çok büyük ağır bir hatam da var
Ne hatan olursa olsun. Yinede umudunu kaybetmemelisin. Umutsuzluk (yeis) büyük günahlardan
Ben o hatayla yaşamakta zorlanıyorum
Hayatını bitirmek daha büyük günah.
Bu dünyada cehennemi yaşamaya devam edeceğim zaman. Zaten sağlığımı da kaybediyorum mutlu olsunlar beni bitirmeye çalışan insanlar da
Kimsenin ettiği yanına kalmıyor
Benim kalmadı sadece anlatsam dinler misin neyi dert ettiğimi
Anlatmak istersen dinlerim.
O zaman 17 yaşındaydım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar geriizekalıymışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Hep milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte annemin zoruyla şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor. Ben kendimi yıllardır suçluyorum
Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim
Günahın çok ama hiç bir günah Allah 'ın affından daha büyük olamaz. Allah a imanını koru tövbe ni et. Küçüvük bir umut gibi görünsede o umuda sarıl
Tecavüze uğramamın hiçbir önemi yok değil mi? Bak sen de günahın çok diyorsun
Ben önemi yok demedim ki? Neden böyle algıladın
Günahım çok ama sonuçta her şeyi book ettim ben böyle yaşayamıyorum intihar için kendimi cesaretlendirmekten başka çarem yok
Allah affetse bile ben rahatlayamıyorum ben kendimi affedemiyorum iç benliğim huzur bulmuyor
Intihar edersen her şey tam manasıyla bitirmiş olursun ve geri dönüşüde olmaz. Sevabıyla günahınla hepsini geride bırak. Tövbeni et Allah 'ın ipine sımsıkı sarıl. Zaten affederse O (cc) affeder yok affetmezler kimsenin ötelerde nasibi olmaz. Peygamberler de dahil. Bizler ki günahkarız. Yeni bir başlangıç yap namaza başla duanı et tövbeni et.
İntihar etmekten başka çarem yok hep acı çekeceğim vicdan azabı çekeceğim. İlaçla uyuyorum başka türlü uyuyamıyorum. Ben böyle olsun istemedim. Ben ister miydim böyle bir hata yapmak
Neden hemen pes etme yolunu seçiyorsunuz? Başına gelmiş birşeyler yapmışsın birşeyler. Düzeltmek yukarı doğru ivme çizmek varken neden aşağıyı tercih ediyorsunuz?
Düzeltmeme de izin vermiyorlarki. Her yolu denedim herşeyi olduğu gibi anlattım cimere yazdım bu sayede ifadem alındı ama yine geri dönüş yapmadılar. Hem dava açılsa bile beni suçlu çıkarırlar verdiğim ifadeden dolayı.
Neden hayatı oluruna bırakmıyorsun? O işin peşini bırakıp bugünden sonra yeni hayatına adım atmıyorsun?
Sence sineye çekilecek bir hata mı? Ben bununla yaşamakta zorlanıyorum gerçekten. Kendimi ifade etmek istiyorum ama ifade etsem de bir anlamı yok gibi. Dikkate almıyorlar baksana
Bazı şeyleri ahirete bırakmak lazım. Herşeye gücümüz yetmiyor. inan ahirete bırakmak zorunda kalan tek kişide olmsyscaksın
Ben suçlu çıkarsam? Korkuyorum
Hepimizin korkusu olmalı ama umutsuzluğa kapılmakta yanlış
Bişey soracağım ama yanlış anlama sadece meraktan soruyorum benim işlediğim günahları sen de işledin mi
O günahları işlemedim ama tabiki benimde girdiğim günahlar var. Ne diyelim Allah affetsin
Onlar kim oluyor içten pişman isen tövbe et Allah affeder
Grup falan mı yaptın? daha kötü ne olabilir ki dedim kendi kendime
Grup falan değil cinsellik var ama grup yok
analda sınırı falan mı aştın aklıma başka bişey gelmiyo daha ne kadar ileri gidebilirsin ki. istersen özelden anlat bana burdan yazmak istemezsen. cidden merak ettim. belki seni yönlendiririm ama Allah çok affedici olduguna emin ol çünkü insanları yoldan çıkaran bir iblis var ve onun kıyamete kadar mühlet aldıgını biliyor
Anal da var her book var özelden de yazamam
kaç yaşındasın? sevgilinle mi yaşadın yoksa zevk için birden çok erkekle mi? ama şunu bil ki hiçkimse masum değil millet neler neler yapıyor. kafaya takma eğer gerçekten pişmansan. seni yönlendircem ama özele de geçmek istemiyon. amacım gerçekten cinsellik degil
Yaşımın bir önemi yok. Tek bir erkek falan da değil 15 kişi var cinsellik yaşadığım. Tek bir erkek olsa böyle bir soruyu hiç sormam. Baya kötü durumdayım
sana bi hikaye anlatıcaktım peygamber döneminde ağır günah işlemiş bi gençle ilgili. onun bile affedildiğini söylüyor peygamberimiz. adam mezardaki yeni gömülen kızın cesedine tecavüz etmiş gerisini sen düşün. başına sıradışı şeyler geldikten sonra korkup aklı başına geliyor. ama 40 gün pişmanlıkla tövbe etmiş biri. zaten tövbesi kabul olduktan sonra canı alınmış.
Ben yıllardır vicdan azabı çekiyorum aynı o adam gibi aklım başıma geldi ama iş işten geçti. Ben de tecavüze uğradım ama bir önemi yok zinalar da yaptım her şey birbirine karıştı. Kurtuluşum yok olsaydı şimdiye dek feraha kavuşurdum ama her günüm işkence azap içinde geçiyor. Yaptığım hatanın telafisi yokmuş demekki
öyle düşünmeyi bırak artık. bak gel ciddi muhabbet edelim seninle. benim de dertlerim var. birsürü şey anlatırım sana. ben değişik biriyim şaşırırsın tanıdıkça
Yok sağol beni ölüm paklar
hayır sakın yapma. ölümü seçersen şeytanın istediğini yapmış olursun. onun derdi zaten insanı şirke götürüp yaratıcıdan uzak bi yaşam tarzından sonra günahlarla ateşi boylattırmak. şeytanın tuzagına gelme. ümitsizliği sana o veriyor.
Allahın affediciliği çok büyük yeter ki sen ona yanaşmak için takvalı bir kul ol tövbeden sonra. takvan arttıkça rüyalarında bile sana işaretler verecek buna emin ol. denemesi bedava
Şeytan değil ben ettim yaptığım yanlışlar yetmezmiş gibi bir de zina batağına saplandım sonra da arkası geldi daha büyük yanlışlar. Beni uyarmadılar mı? Uyardılar. Dinlemedim belamı buldum
işte boş ver sen Allah tövbe kapılarını hep açık tutuyor samimi şekilde af dileyenlere. hatta bir hadis bile var bu konuyla ilgili. çünkü onun sıfatlarından birisi de el-afüvv'dür
Allah'ın isimlerinden biri olarak ise “Afüvv”, a - f - v kökünden mübalağa ifade eden bir sıfat olup “kolaylıkla affeden, kullarının günahlarını silen, cezaları kaldıran, çok affedici” demektir.
Peygamber'in (s. a. s): “Eğer siz hiç günah işlemeseydiniz, Allah günah işleyen ve günahlarından tövbe ve istiğfar eden bir topluluk yaratır da onları bağışlardı.” (Müslim, Tevbe, 9, 10 [2748]) ifadeleri de oldukça anlamlıdır.
Ben affedemiyorum o zaman kendimi. İç benliğim rahatlamıyor
Acaba günahının af olmayacağı ile ilgili onu soyleyen arkadaşlarin Allah'dan bir söz mü aldılar
Bilmiyorum Allah seni affetmez kızım dedi
Valla ben Allah değilim onun yerine konuşamam sen yinede dua ve tövbe et
Konuşan konuşuyor
Daha çok tevbe... Allah seni melekleştirecektir bu duygularla.
ölmekte kötü elinden geleni yapıp pişman olmuşsun ne güzel
Böyle de yaşayamıyorum vicdan azabı çekiyorum
hepimizin vicdanları bir yer de yaralı. Ahlar, vahlar ettiğimiz konular herkesin hayatında var önemli olan artık önüne bakman. Sanıyorum senden yaşça büyüğüm ne yaptığını anlatmadan derdini yaz ki rahatlayabilesin.
Derdimi anlatsam da derman bulamıyorum tövbe et evlen sorgulama diyip geçiyorlar
Dertler , derman için anlatılmıyor rahatlaman, sağlıklı düşünmen için anlatılıyor. sıkıntılardan bir çok insanın sağlığı bu yüzden bozulmuştur
Rahatlayamıyorum maalesef
Onunla bununla yattım hayatımı mahvettim
biraz üzerinden zaman geçsin durgunlaşırsın. Aniden alınan bir karar olmadığı belli ama sana iyi gelmediğine inandığın davranışlar ve ortamları da terketme kararı almışsın senin için güzel bir ilk adım olmuş.
Yıllar önce terk ettim yeni bişey değilki. Terk etmekle de bitmiyor acısı hep içimde
Acı geçmez sadece eskir. Ama ölüm de çözüm değil intihar büyük günah diyebiliyorum
Ne yaptın büyü falan mı
Hayır ne olduğunu sormayın büyü, cinayet hariç her şey var
Her şey dediğin?