Ben biraz bu şekilim.. Kimler benim gibi👀 Kaş yapıyorum sonra göz de yapıyorum sonra nedense oyuyorum üstüne fatiha da okuyup gömüyorum.

Ben biraz bu şekilim.. Kimler benim gibi👀 Kaş yapıyorum sonra göz de yapıyorum sonra nedense oyuyorum üstüne fatiha da okuyup gömüyorum.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hayır ama o kadar şanssızım ki bazen yapabiliyorum öyle şanssızlıklar :D
Alkışlıyorum 👏👏😂
Teşekkürler 😂
bu ben. :D başımıza geliyor arada sırada böyle şeyler.
Kaş yapayım dersem kaş yaparım, göz oymam : ))
Aaa olmadı seni maalesef listeme alamam o zaman. Çünkü göz oyman şart
Göz oymadan mümkünatı yok mu 🤔
maalesef
Hiç öyle şeyler yapmam ne yaparsam mükemmel yaparım
Soyunuz kraliçe soyundan geliyor zaten modum siz göz oymasaniz bile önünüze diz çöküp "Allah için oy gözümü yeter ki sen oy" diyenler olmuştur bence🤔😂
Ahahss benzeri durumlar olmuştu😂
😂😂
Çok şükür değilim. Elimden geldiği kadarıyla iyi bir şeyler yapmaya çalışıyorum
yapmamak için gayret ediyorum. Dönüşü zor olabilir.
Yapmisimdir hatirlamiyom simdi
Bazen öyle oluyor
Bacım bu necedir 😄
aynen
Hayir.
Vallahi aynı ben gerçekten sıkıntı ya 🤐
Yok değilim