
https://onedio. com/haber/gordukten-sonra-yana-yakila-kirpi-aramaya-koyulacaginiz-23-gorsel-490322

Bir yerde vardı kedi maması veriyorduk onlar yerken göz göze gelirsek kaçıyorlardı
www.haberekspres.com.tr/.../...irpi_saskinligi.jpg
Bu da kirpi :D :D
olsa fena olmazdı çok şirin
Cevap
6Cevap
Benim vardi ya bahcede oyle hep ayni yerde dolasip duruyodu sonra birden ortadan kayboldu kopekler mi isini bitirdi noldu bilmiyom valla
Elimi bile surmem dikenli falan ustune basilir sakatlar adami mazallah :)))
Yo be bir tane norwegian gforest kwdisi yeter. :)
Kirpi besledik evde.
Boklari acayip kotu kokar.
yinede beslemem :D
Cok sevimli
hayır itemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar