Bazen gamsız olmak gerekir, merhameti israf edenlere..

Bazen gamsız olmak gerekir, merhameti israf edenlere..

Ben gamsızım zaten ama sevdiğim değer verdiğim insanlara ya da olaylara karşı değil.. sadece bana zarar veren ya da benim zamanımı çalan her şeye karşı gamsızım
Cevap
3Cevap
Olmayı isteyip olamadığım son noktadır gamsızlık.
Zamana ve dünyaya bakınca olmanın gerekliliği daha da anlaşılır.
Merhamet farkli gamsizlik farkli dir
Gamsız hiç birşeyi umursamayan olduguna göre merhamette başkalarını fazla düşünmek olduguna göre ilğisi var.
Evet zaten çocuk ve hayvanlara karşı gamsızlık yok büyüklere karşı gamsızlık var
Yüzde yüz katılıyorum. Hiç kimseye de taviz vermem herkese hakettiği gibi davranırım
önüme engel çıkamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?