Kavga sırasında altan alan mısın? Yoksa, ne gelirse ağzına saydıranlardan mısın?

Sakinliğimi olabildiğince koruyabiliyorum, çok gelinirse üzerime bende film kopuyor.. karşınızdaki insan susuyorsa gitmeyin üzerine.. edebinden falan sustuğu yok.. konuşursa kötü olacak çünkü..

Bu bakışı tanıyorum 😃
Bu bakışı tanıyorum 😃

#inci🖤

Kavga sırasında altan alan mısın? Yoksa, ne gelirse ağzına saydıranlardan mısın?
Cevapla