Kişilik & Karakter Kötü bir şey yapıyormuşum hissinden nasıl kurtulurum? Leyligülll_ Takip Et Xper 2 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Kötü bir şey yapmıyorum sadece öyleymiş gibi hissediyorum Kötü bir şey yapıyormuşum hissinden nasıl kurtulurum? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Öz güveni geliştirin 1 0 Yorumla
312arif Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bazen öyle olması gerekiyor gizlemek gerek konuşmak istersen mesaj attım sana dinlerim 1 0 Yorumla
nameless_queenn Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 82% +1 yıl Neden o şeyi kötü olarak tanimladigina bak 1 16 Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Kötü değil aslında normal bir durum Yorumla nameless_queenn +1 yıl Tamam o zaman yapmaya devam et Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Nedense böyle hmm yanlış bir şey yapıyormuşum gibi kötü bir his oluyo içimde Yorumla nameless_queenn +1 yıl Belki sana onun yanlış olduğu öğretildi ve sende bunu yaparken vicdan azabı çekiyorsun Yorumla nameless_queenn +1 yıl Ama sana söyleyen kişiler bunu sorgulamadan kabul edenler biraz sorgula ve asıl yanlış olanın onlar olduğunu anlarsın Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Evet evet tam olarak öyle 😄 Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Ama yine de beni sevdiklerini biliyorum ya ondan böyle hissediyorum galiba Yorumla nameless_queenn +1 yıl Yaptığın eylemden dolayı seni sevmeyeceklerini mi düşünüyorsun peko Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Bilseler kızacaklarını ayıplayacaklarını ve engellemeye çalışacaklarını biliyorum.. Yorumla nameless_queenn +1 yıl O zaman hiç yapma Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Nasıl yani Yorumla nameless_queenn +1 yıl Boşuna üzülme Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Anladım, teşekkür ederim 🥰 Yorumla nameless_queenn +1 yıl İçinde bir korku, endişe varsa o şeyi yapsan bile zevk alamazsın sürekli tedirgin olursun Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Bazen öyle oluyor Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Öğrenirler diye Yorumla
Sitemkarım Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Ne yapıyorsun ki kötü hissettirecek? 1 11 Yorumla Leyligülll_ +1 yıl 😐 Yorumla Sitemkarım +1 yıl 🤔 Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Bir şeyleri ailemden gizlemek zorunda kalıyorum ve bu durum kötü hissettiriyor Yorumla Sitemkarım +1 yıl Çok mu özel şeyler? Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Sevgilim Yorumla Sitemkarım +1 yıl Sadece olmasıysa vir şey olmaz ama yaşadıklarınsa sıkıntı Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Evet onlara göre sıkıntı olur söylersem Yorumla Sitemkarım +1 yıl Yaşın kaç ki? Yorumla Leyligülll_ +1 yıl 18 Yorumla Sitemkarım +1 yıl Sıkıntı evet Yorumla Leyligülll_ +1 yıl Maalesef Yorumla
ölümmmeleğiii Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kendini rahat bırakarak 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Öz güveni geliştirin
Bazen öyle olması gerekiyor gizlemek gerek konuşmak istersen mesaj attım sana dinlerim
Neden o şeyi kötü olarak tanimladigina bak
Kötü değil aslında normal bir durum
Tamam o zaman yapmaya devam et
Nedense böyle hmm yanlış bir şey yapıyormuşum gibi kötü bir his oluyo içimde
Belki sana onun yanlış olduğu öğretildi ve sende bunu yaparken vicdan azabı çekiyorsun
Ama sana söyleyen kişiler bunu sorgulamadan kabul edenler biraz sorgula ve asıl yanlış olanın onlar olduğunu anlarsın
Evet evet tam olarak öyle 😄
Ama yine de beni sevdiklerini biliyorum ya ondan böyle hissediyorum galiba
Yaptığın eylemden dolayı seni sevmeyeceklerini mi düşünüyorsun peko
Bilseler kızacaklarını ayıplayacaklarını ve engellemeye çalışacaklarını biliyorum..
O zaman hiç yapma
Nasıl yani
Boşuna üzülme
Anladım, teşekkür ederim 🥰
İçinde bir korku, endişe varsa o şeyi yapsan bile zevk alamazsın sürekli tedirgin olursun
Bazen öyle oluyor
Öğrenirler diye
Ne yapıyorsun ki kötü hissettirecek?
😐
🤔
Bir şeyleri ailemden gizlemek zorunda kalıyorum ve bu durum kötü hissettiriyor
Çok mu özel şeyler?
Sevgilim
Sadece olmasıysa vir şey olmaz ama yaşadıklarınsa sıkıntı
Evet onlara göre sıkıntı olur söylersem
Yaşın kaç ki?
18
Sıkıntı evet
Maalesef
Kötü bir şey yapmaktan uzak durarak
Kendini rahat bırakarak
İyi şeyler yaparak
Kiliseye giderek:)