
Sürekli yaşadığınız içinize attığınız, duygular var mı? Hayal kırıklığı, aşk, öfke, can sıkıntısı.. vb.

Sürekli yaşadığınız içinize attığınız, duygular var mı? Hayal kırıklığı, aşk, öfke, can sıkıntısı.. vb.
1. Öfke problemi her kavgada bir aile üyemi ağlatmişimdir sonra büyük pişmanlik.
2. Aşırı mükemeliyetçilik (çok kötü zaman alir).
3. Her kavgada istemsiz ağlamak ama geceleri size göre belki normal ola bilir ama bana fazla ve bu yil yarandi galiba çok içimde tutmuşum.
4. Ankisyete.
5. Başarisizlik korkusu.
6. Hiçbir erkeye güvenmeme dugusu.
7. Buna sebebp olan bisex lik maalesef
( Bu kadar okuduğunuz için teşekürler🥰🥰 )
Sadece üzüntü. En kötüsü üzüntüm azaldığı zaman canım daha çok acıyor saçma bir döngü
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim @fearlesgirll 🌸
Hayal kırıklığı...
Teşekkür ederim barışçım...😌🥳🌺
@acid_qeenn Rica ederim abla 🌺☺️✨
Cevap
8Cevap
Kaç yaşına geldim anlamadığım gün yok her gün agliyorum her gün üzülüyorum gözlerim 5 numara oldu
Sinir, üzüntü veya hiç bir şey hissetmemek ne mutluluk ne heycan ne depresyon bi heykel gibi hissetmek işte.
Acı, hayal kırıklığı, mutluluk, öfke, nefret, korku, şaşkınlık yok yok
öfke, üzüntü bunları içime atıyorum ve atmak zorundayım. ama içime atmak bana zarar veriyor
Bir duyguyla yaşamam. Kendimi çözdüm o yüzden motive oluyorum
Hayal kırıklıklarımın koleksiyonu var 😁😄😄
Hüzün koleksiyoncusu olabilirim, kayıplarımın her biri başka bir hüzün sebebi...
sürekli aşık olmak
insanı hayata bağlıyor
gerisi dram!!
Öfke ve aşk. İkisi bir arada gitti valla.
Hepsi var..😂
💜Adalet 💜Güven💜Rekabet..🍀🗝️
Üzüntü ağlama mutsuzluk
Ağlamanın koleksiyonunu yaptım..
Güvensizlik.
Umutsuzluk mutsuzluk hayal kırıklığı
Herşeye rağmen güçlü hissetmek
Can sıkıntısı ve sabır
Büyük ihtimalle sabır olabilir.
Keşke duygularım olmasaydı
Üzüntü.
Duygusuzum
Hayal kırıklıgı
Ağlamak
Umutsuzluk 🥺
Yapmadım
Sabır etmek
Sabır çekmek
Pişmanlık.
Nefret
Yalnızlık , endişe, can sıkıntısı
üzüntü
Pişmanlık...
Kaygı
Gülmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?