Kaşınmaktan en hoşlanmadığınız yeriniz neresi?

Ben ayağımın altının kaşınmasını hiç sevmiyorum hem kaşırken zorlanıyorum huylandığım için hemde ayakkabı varken kaşınması çıldırtıyor 🤣

Güncellemeler
+1 yıl
Kaşımaktan diye soracaktım yanlış sormuşum 🤦🏼‍♀️
Kaşınmaktan en hoşlanmadığınız yeriniz neresi?
Cevapla