
Günümüzde hiç kimsenin normal olmadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam...😂🤦🏻👍

Günümüzde hiç kimsenin normal olmadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam...😂🤦🏻👍
İnsan hayvandır. Bir insana olan güvenin garantisi yoktur. Artık böyle düşünüyorum. İnsan hayvandır. Olasılıklar ve dürtüleri ile hareket eden çok da akıllı olmayan bir hayvan. Akla sahip olduğunu sanan ve sonra hatayla birilerini öldürdüm ya da dünyanın ağzına hatayla s*çtım diyen bir canlı. Adaletmiş vs. En güvendiğimiz şeylerde bile hatalar varken zaten Sistemin kendisi vahşet. Vahşi ormanın farklı bir versiyonundayız sadece.

Kendi tarzımda deliyim :D bana ilişmeyin.
Biliyoruz sosom bilmez miyik🥰😂😁
🥳🌸
Teşekkürler 🌸
🥰🙏🌟
Çapı yetmeyen hastanede tarzı olan aramızda tehlike saçıyor olabilir.
Cevap
5Cevap
Bu dünyada akıllı olursan hayatta kalma şansın çok az gadası
Bilmem insan kendisini nasıl hissediyorsa öyledir : )
Bir insan hep kendini haklı görüyorsa hepten şizofrendir bence 🤷♂️
Hiç normal değilim.
Ben anormalim baya skskks
Bence bende azcıcık var gibi tarz olarak.
Az buçuk kendi çapında şizofren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?