
Hem suçlu, hem güçlü insanlar hakkındaki fikirlerinizi alabilir miyim, değerli dostlarım? 😊

Hem suçlu, hem güçlü insanlar hakkındaki fikirlerinizi alabilir miyim, değerli dostlarım? 😊
Çünkü yaptığı kötülüklerde haklı olduğunu kendine kanıtlamak ister, o yüzden sürekli kötülük yapmaya devam eder. Karşımdaki iyi biri değil ki der, halbuki tam tersidir. Kendini rahatlatmaya çalışır kısacası, yoksa kötü biri olduğu ile yüzleşmek zorunda kalacaktır.
Artniyetli olmanın verdiği özgüven nedeniyle..🍀🗝️
Teşekkür ederim 🍀🗝️
Çünkü onlar kibir sahibi olurlar.
Kesinlikle ☺️
Teşekkür ederim
Cevap
3Cevap
Çünkü karaktersizler.. ama her şey zam geldiği için artık çıkamazlar.. kendileri ucuz çünkü :D
Gayet güzel bir bakış açısı 😎👍
Karakter yapısı gereği abi sürekli haklı görür kendini, sürekli doğru bulur kendi söylediğini
Art niyetli oldukları için her şeyde bir önde olmak istiyolar hep kibir hep kibir
Zeytinyağına da zam geldi, artık çıkamazlar.
Boş insan işi hemşo.
Öyledir bazısı
Hepsi sahte ve itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?