Gusül abdesti aldım ama sonradan farkettim ki...

serçe parmağmın kenarnda oje kalmş demin farkettim. Abdesti dünalmştım. Oruç zayi oldu mu şimdi ? Yahu ne olacak ufacık yeri yıkamasam ? Sonuçta temizlendim. İğne deliği kadar bile yer kalmicak deniyo. Neden ?
Güncellemeler
+1 yıl
regl halindeydim. Dun bitti abdest aldım işte.
Gusül abdesti aldım ama sonradan farkettim ki...
Cevapla