Yalnızlık hissi ve hızlı değişen duygular?

Çoğu gece uyumadan önce şuana kadar hiç sevgilim olmadığı aklıma geliyor bu yüzden genellikle geceleri hüzünlü oluyorum. Dışarıda kedi görürsem genellikle seviyorum, kediyi sevince sanki üstündeki stres ve eksiklik ve yalnızlık hissi kısa süreliğine de olsa gidiyor. Kedi sevince biri tarafından seviliyormuşum gibi hissediyorum, çok tuhaf. Bazen nedense içimde başka insanlara karşı nefret duygusu gelişiyor, sonra kendi kendime "senin yalnız olmaz başkalarının, suçu mu diyorum". Kusura bakmayın sonu kesik bitti, yazacak bir şey bulamadım. Aslında yazacak şey çokta, uğraştığıma değmez.
Yalnızlık hissi ve hızlı değişen duygular?
Cevapla