Kışın bolca ısınırken dünyalar benim oluyor böyle hisseden var mı?

Çok mutlu oluyorum sıcaktan ya. Özellikle kışın. Öyle ısıtıcının başında saatlerce kalabilirim öyle seviyorum

Kışın bolca ısınırken dünyalar benim oluyor böyle hisseden var mı?
Cevapla