Kötü davranışlarının bedellerini ödeyen insan olarak mı yoksa kendi mevcudiyetimize sahip çıkan insan olarak var olmak mı?

her şey bir ‘karar’ la başlar! Yaşantımız bize yapılan temiz niyetlerle ya da kötü niyetlerle örülü davranışlarla dolu. Bize düşen bu kötü davranışlarının bedellerini ödeyen insan olarak mı yoksa kendi mevcudiyetimize sahip çıkan insan olarak var olmak mı? Örneğin bir suistimalciye hayatımı teslim etmek yerine kendi yaşantımı kendim teslim almalıyım?

!!
!!
Kötü davranışlarının bedellerini ödeyen insan olarak mı yoksa kendi mevcudiyetimize sahip çıkan insan olarak var olmak mı?
Cevapla