AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Arkadaş grubum yok
Grubun annesi ve kara kutusuyum resmen 😄 hepsiyle çocuğum gibi tek tek ilgilenirim onlar da gelip çoğu konuda fikir alırlar sırlarını paylaşırlar
Ahaha sen şimdiden olgunlaşmışsın iyi ev yönetirsin
Merkezi diyebilirim çünkü herkesi toplayan ben oluyorum genelde
Bu yaşta bu beceri harikasın
Teşekkürler
Güzin ablası🙄 Allahın cezaları hep benden bekliyolar
Ahahhaa mahallenin ağır ablası gibi 😂
Valla ya kim ayrılsa bana geliyo bak ayrıldı napcam ben şimdi diyo hayır b. k yap diyemiyorum yakın arkadaşım🤣🤣
😂😂😂 sanki ilişki yaparken sana sormuş gibi 😂😂
O da var sevgili olurken sormuyo ayrılınca geliyo basıcam tekmeyi bi günde bakalım hangi gün olcak o hayırlı şey🤣
Ahahahj güldürdün be beni Güzin abla seni çıldırtmışlar 😂😂 ben sktrı çekerdim direkt yine iyi sabırlısın 😂😂
Ay gaza getirme şu an arayıp sırayla sepetliycem hepsini😂😂
Ahahaha ben de yangına körükle gidiyorum 😂😂😂
Git git iyi oluyo🤣🤣
Ahahah bu sefer yangın büyürse 😂😂
110 u sen ara bi zahmet🤣🤣🤣
Yangın mı bastı senin itfaiyen ben olurum 😂😂😂
Konu ne ara buraya geldi 🤣🤣
Yangından buralara geldik 😂😂
Hep senin yüzünden heppp😂😂😂
Ahahha sende de var şimdi bana atma 😂😂
Pışıııkkkk hiçte bile🤣🤣🤣🤣
Ahahaha tabi üste çıkmaya çalışıyorsun ben alta alırım 😂😂😂
Cık cık cık ne kadaannnn ayıp yaaa şikayetçiyimmm sjhfsg
Ben bir şey yapmadım hakim bey elimi bile sürmedim ahbxnsnsj
Sözlü taciz sjhfsg
Beni kışkırttı abzjskks
İtfaiyecilik oynadı sjhfd
Beni yangınım var dedi çağırdı shsjjaks
Ohaa yalancının shdhjsjdj
Üzerine sen gel ahahjasnj
Duamı bedduamııı sjhdjdj
Dua gelince anlarsın ahahhaha
Jshhjdkdk
En eglencelisi, en neselisi, enerjim başka kimsede yok diyebilirim bensiz olmaz.
Shsjjsjdj bende de var o enerji
En neşeli en muzip en çılgın ruhlu manyak kişisi olarak 😂
Ahahaha bu daha iyi
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂
Kesinlikle şu pozitifinden bana da yolla
Ne demek senin canın sağolsun bee 😂
Sen nasıl bir kraliçesin be bak şimdi gelip sarılasım geldi 😂😂
Pratiklik desen var, mantık desen o da fazlasıyla.. kısaca beyni.
Kendine yetiyorsun
evet
Yemekleri sen mi yapıyorsun evde
çok mu belli oluyor
Genelde bu iş pratiklere kalıyor iş bitirici oldukları için
Evet öyle oluyor, pratik ve planlı olana kalıyor iş
Düzen konusunda iyi olursun
En gerçekçisi olabilirim.
Severim
En çok güldüren ben olmasam herkes uyuyor
Ahahhah uykum geldi espiri patlat 😁
dengesiz ve çılgın olanı
Severiz macerayı
Komik ve mübarek olanı 😅
Namazımdayım kardeşim 😂😂
Enerjiki en eylencelisi ve umursamazi
Sensinnn
Evet
Lan ne pinç adamsın diyorlar 🥹
😂 kafa ona çalışıyor demek ki ahah
O kim la 😂
Hayalperesti.
Balık burcu musun
Terazi
Oo terazi de mi aynı
Ben öyleyim diğerlerini bilmiyorum.
Kendimle ilginerim diyosun yani
Bütün teraziler soyle demek doğru gelmiyor diyelim
Senin yükselenin farklıdır
Yükselenim basak
Hmm onu daha fazla taşıyor olabilirsin
Belki de olabilir.
🤗🤗🤗
En güleryüzlüsü diyebilirim:)
Daha farklı bir cevap herşeye güler misin
Herşeye gülmem, duygusal bir konuşma yapıldığı zaman gözlerim dolar.
Oy kıyamam be peçeteyi uzatırım ben sana
Dert ortağı ve komiği. 🤩
Aynı ben dert ortağı olamam başım ağrıyor 😁
Ama her şeye çözüm bulunca hxjsjajwjw mecbur kalıyoruz 🤭
Çözüm üreticisi ben dert dinlerim ama sıkılırım başım ağrır 😂
Ay ağrısın kankamiz için değer jsjskakwkwkiw
Ee seni kim dinleyecek fedakar kadın 😂
Onlar da beni dinliyor ama çözüm beyinleri 0 malların 😅
Ahahahha en iyi sensin kendine destek olan
Aynen ne yazık ki jdkskakakaka
20 yaşında dertten oluyoruz
Sorma hele şu ekonomi de batık durumdayız düzeleceğiz ama ahajsnns
Dbjsakwkwkkw Allahım nolur
Yatırımı kendine yap hiçbir zaman kendine verdiğin değeri düşürme ve aklını kullan şu an 18 li yaşlarıma bu tecrübeyle dönsem neler yapardım neler
20 yaşındayım kendime değer veriyorum zaten genelde eğer verdiğim değerin karşılığını alamıyorsam direk silerim öyle biriyim o konuda korkmam 🤭
En güzelini yapıyorsun zaten olması gereken o burcun aslan mı beni anımsattın bir 😂
Burcum yay ama ikimiz aynı gruptayız ateş grubu 🤭
Ahahah evet benim doğum haritama bakan biri anlaştığım burçlar içinde yay'ı da saymıştı 🤭
Doğum haritasıns gerken yok aynı grup aynı grupla anlaşıyor bzkskskakakoaao
Ahaha doğum haritası da yine belli ediyor bazı şeyleri takibe aldım seni
Bende aldım 🤭
Hiç bişeyi çünkü arkadaş grubum yok 😄
Ben olurum arkadasin
Yalnız kalmayı seçmiş biri daha 😂
Grubun en şen şakragi ve sapigı
hahah sapık olanlardan bir tık korkuyorum ben
Niye
G*tcu oluyolar
🤣🤣🤣 valla öyle degilim
Gizleme açıkla 😂😂😂
Cidden. Benimki ortamda gırgır.
Yok be şaka yapıyorum ahahaha öyledir biliyorum gizlilik seviyosun sen 😂😂😂
🤣🤣🤣🤣evet
Ahahahah takip et
Nırç🤣🤣
Nırç mı ahahahah
Öyle bir şey olamaz
İşe yaramaz mı diyorsun
Arkadaş grubum olmaz benim en fazla iki kişi
Sağlam olanlar ayrı farklılık şart
Erkekler i bilmem kadınlarla zor anlaşıyorum
Bazı kadınlar böyle oluyor benim de var öyle arkadaşlarım
En kafadan kırığı , harşeyi en uçlarda yaşayan
En deli si
Çılgın karı
Hee çılgın deli manyak böyle iyi aklı olmak budunyada işe yaramaz
Hem karı ne lan 😂
Harbi haklısın deli ol hayatı yaşa karı karı ahahhahsh
Şimdi derdim bisey de neyse hadi iyi güner
Sessiz sakin uyumlu olur herhalde
Uykucusu çıkan olmadı 😂
Hahshs o da var
Ahahah sakin olduğun içindir
Yalni adam
Yalnız kurt
Olmayanı
Görünmez adam
Kavgacı
Oo aynı zamanda cesur
Yani kolay kolay kaçmam
Gözü kara kadınları severim
🦹🏻♀️ sağolasın
Eğlencelisi
Eğlendirmeyi dozuna kadar yaşatıp seveni
Kaslısı kebdoejd
Bas kardeşim vücuduna yatırımını yap
Kesinlikle, kızlara yatırım yapacağıma kendime yaparım 🙂
Aynen öyle
En salağı en enerjiyi
Öyle deme be en kurnazı sensindir
En akıl danışılanı
Beynini oluşturan zeki biri
Arkadaş grubum yok
Seçici misin
Evet
İyi yanları var kötü yanları da ben genelde sevmediğim kişiye mesafe koyarım aynı sen gibi seçicilik var
Arkadaş grubum yok.
Neden tutmaz mısın
Kısa bir süre önce sildim hepsini. Gereksiz.
Menfaatçi hepsi
en umursamazi opabilrim
Hiç bir şey umurumda olmaz yangın çıksa bir tahta da ben atarım modu 😂
evet sldnkssjkss
Ahahhahah bu bir ara ben ama bu sıralar çıktım bu moddan 😂
Zengini ve enayisi
Borç alacağım kişi
Borç vermem borç almam
O zaman paranı mı tırtıklıyorlar
abi arkadaş mı var allah aşkına ilk onu sor
Neden peki
hiçbişeyi olarak tanımlarım.
Hiçbir şeye karışmayan o kız 😂
Duygusal tarafıyim..
Sulu göz
Sensin 😅
Ahahahh ben sevmem sulu göz olmayı 😂
Burcun ne
Yay.. ben hem ağlar hem ağlarım yanlız.😂
Yay iyidir yahu iyi anlaştığım burç sen ateş elementisin kendine gel ahahhaah
Zaten ağlatmayı daha iyi beceririm 😅👍
Ahahah çok mu dertlisin
Ağır abi diyorlar çok saçma
En anaç karakteri ama en alemcisi 😂
Annesi. Hepsini beslemekle meşgulüm.
En çok uyuyan olabilirim
Dışlananı.
Dışlanan mı
Koordinatörü…
En mutlu profili benim herhalde. 😊
Ne ararsan djfj
gevezesi 😄😄
Fazla gerçekçi 😂
arkadaşım yok
En eğlencelisi
Beyni
karamsarii 😿
Hiç sevmem karamsarlığı
Annesi
Şimdiden olgunlaşmışsın sen
Galiba öyle, kimin sorunu olsa ben hallediyorum. Fakat ben sorun yaşayınca hep yalnızım skkdnsdn
Hsjsjs genelde hep öyle olur
Garibanın yüzü güler mi hiç?
Gülmez ama gülsün be artık
Yine isyaaaan
İsyan etmeyelim yine de
Daha kötü oluruz elkdmdm
Allah korusun hsjjd
Ameeen yavrum ldmdk
Lider
Yönetici vasfı
Sonrada ortalığın ammınakoyalım 😂😂
😂😂😂
Neşesi
Enerji vereni diğer adıyla da
Aynen öyle 😂
Bir an bu nicki görünce troll sandım seni 😂
Yok değilim KS nick alırken beni çok gücettiği için random yazdım
Ahahah neşeyi başkalarına dağıtıyorsun sen 😂
Eyvallah 😂
En güldüreni
Mizah severim zeki de oluyor mizahı iyi olan insanlar
En umursamazı😏👍
Bir tarafım öyledir bence
👍
Olmazsa ollmazitimmm
O kadar sevecensin yani
Cokkkkk
Nerede yaşıyorsun
Neden
Sefil