Grubun belası ben mişim ben olsam olsam tatlı bela olurum😅😅

Grubun belası ben mişim ben olsam olsam tatlı bela olurum😅😅

Yay burcu kadını özelliklerini sormuşsun hemen anlatayım sana
Bencil
Kendisinden başkasını düşünmeyen
Ama aslında düşünüyormuş gibi yapan
Güzel rol yapan
Sessiz ve sinsi
Aldatmaya meyilli bir kaç kişiyi aynı anda idare edebilir şekilde şeytani planlama sahibi
Kolayca su gibi yalan söyleyebilen
Her sözü ayrı ayrı sahte olan
Sözünün eri olmayan
Herşeyi
Nasip, kısmet, Allah’ın dediği olur diyen
Hiç bir şey için mücadele etmeyip
Sadece kendisini beğenen bir karakter yapısı 🤷♂️
Yay kadınları bir zahmet Allah’a yakın bana uzak olsunlar.
Hani islam Halife’si olur ya
Yay burcu kadınıda şeytanın halife’si
Şeytanın şerrinden ve yay burcu kadınlarından Allah’a sığınırım
Bildiğin şeytanın yer yüzündeki gölgesi
Yapay zekaya demişsin ya o yüzden söyledim😂sakinim ki
Yay ben yorumla demişsin yapay zekaya o yüzden yorumlamak istedim
Gayet iyi biliyorsun o halde iyi😂
Tabikide katılmadığın noktalar olacaktır, olması çok normal,
Fakat eksik kalanlar olmuştur tamamlama mı ister misin?
Mesela örneklendirmek gerekirse
İstediğini elde edene kadar karşındakine
İyi davranmak
Güce aşık olmak
Asla ve asla hiç bir hatasını kabul etmemek
Sahte gülüşlere sahip olmak
Yapmacık sözler kullanmak
Çabuk sıkılmak
Canı sıkılınca oyuncu değişikliğine gitmem
Daha ekleme mi ister misiniz?
İyi tanıyorum 😂
Umursamazlık değerlemesi çok yüksek
Yapmacık sahte tavırlar sergilemek
Önemser gibi yapıp önemsememek
Birde yüzsüz olmak
Aaa birde en sevdiğim özelliği var
Hiç konuşmamak ve her zaman sessiz olmak
Tam şeytan özelliği 😂
Herşeyi yapan ama hiç bir şey yapmamış gibi davranan
Karaktersizliğin vücud bulmuş hali
Birde bu yay burcu olan kadınlardan
Çift isimli olanlar var ya
Oooo aman allahım
Şeytan, cinler, ifritler, iblisler, aklına gelen hepsi bir araya gelse bu kadar karaktersiz olamaz😂
Tabi özelliklerim hepsini taşımıyor olabilirsin.
Gerçekleri duymaları değil
Kendi için yarattığı gerçeklik içerisinde
Yaşadığı şeyleri anlatıyor
Aslında kendisinin acımasız olmasıda bu sebeple
Açım sözlü ve patavatsız olduğunu zannediyor ama
Aslında konuşurken susuyor
Demek istediğim buydu
Konuştuğunun çoğu doğru olmadığı için
Sinsi ve yalancı durumuna geçmiş olur.
Zamanda bir cizgi oluşturabilsem ve tek değişiklik yapma hakkım olsa
Yay diye bir burcu ortadan tamamen kaldırırdım.
Aman aman Allah’a yakın tüm insanlığa uzak ol lütfen.
Tarihte tüm şiddet yanlısı olan kadınlar yay burcudur
Seri katil olan kadınlar bile dahil.
Ayrıca yayların bir özelliği daha var
Mesela serseri kendilerine hakaret eden
Aşşağılayan konuşmasını dahi bilmeyen ailesine dil uzatan erkekleri çok severler
(Ve bunu asla söylemez ve kabul etmezler)
Asla söylemez ve kabul etmezler diye ekledim özellikle.
Beyefendi erkekleri sevdiğinizi söylersiniz
Onunla zaman geçirir
Size hakaret eden kişiyle birlikte olmayı tercih edersiniz
Sonunda ne olur?
Yalnız kalırsınız
Allah’tan dileğim umarım böyle bir şey kimsenin başına gelmez.
Ama yay burcu kadınlara zerre kadar güvenim
Yok
Güvenin olmaması kendini iyi tanıyor olduğundan 😂
Genelleme yapmıyorum tabikide
Ama yay burcu kadınlarının ziyadesinde’de
Maalesef kadınlar serseri erkekleri seviyor hepsi değil ama çoğu öyle.
Saç baş kavga etsekte bu senin yay burcu kadını olduğun gerçeğini değiştirmez😂
Umarım ismin iki tane değildir
İyi en azından tek isimli bir canavarsın🤕😂
Kelimeleri kullanmayı iyi bilirim diyelim
Tartışmanın ve eleştirmeninde bir adabı vardır.
Ayrıca hiç yemezler
şu an eline geçsem beni bir kaşık suda boğarsın yemezler hanımefendi😂
Tabikide bunu görebiliyorum
Bunlar yay taktikleri
Gizliyi ortaya çıkarana kadar biraz alttan alma taktiği bunları yemem ben sayın yay hanımefendi😂
Tabikide saygısızlık yapmam
Hiç kimseye yapmam
Tabi hemen sormuşsun neden gizlisin?🤣
Tabi efendim tabi🤣
Yay burcuna aşık olmak
Bunu tecrübe ettim.
Tabikide öyledir (şüphem var)🤣
Bu seninde bir yay burcu kadını olduğun gerçeğini asla değiştirmez 😂
Yay burcu kadınıyla (aşırı şüpheli)
Evet kumpas devam filmi
Avı kafese almak için yaklaşık tarzı değişikliği ve tanışma isteği
Gizemi ortaya çıkarma çabası
Tam yay kadını özelliği
Zirvedesin🤣
Ama tanışalım🤣
Gol atabilmek için teknik direktörü görmek
Kaleye topu yuvarlayıp rakibi alt etme çabası
Mükemmel taktik beğendim
Ama bana işlemez 🤣
Daha neler neler anlatırım yaylar hakkında dudağın uçuklar uykuların kaçar 🤣
Gol atmayacağım söz (çok çok şüpheli)
Hâlâ gol yiyecek durumda değilim🤣
Deplasmanda artık🤣
Ben hep ulu orta konuşurum herşeyi buradaki hemen hemen herkes bilir beni
Mesajlarım bile kapalıdır profilim felan herşey😂
Yorumlarda insanlara açık şekilde sohbet etmek hoşuma gidiyor🤣
Yay burcu kadını olduğun için gizlendim
Ve ayrıca normalde tüm yay kadınları bende engelli
Engelli listemde 53 kişi var hepsi yay
Tek bir tane takip ettiğim yay var oda beni takip ediyor
Çok iyi birisi uzun zamandır tanıyorum diye onu engellemedim ve oda engellemeyeyim diye baya uzun zaman söylememiş🤣
Ama onu uzun zamandır tanıyordum ve yay olduğunu cidden hissediyordum.
Dedim ki sen kesin yaysın ve benden saklıyorsun
Engellemeyeceksen itiraf edeceğim diyip söyledi🤣
Hepinizi aynı kefede yargılamıyorum
Ama %96 ile hepinizin özellikleri bir birine benziyor bazı isimler hariç tabi🤣
Yok yine gol olmadı gizliden çıkarmak için çabalaman çok güzel
Çabanı takdir ettim ama oyuna gelmem ben🤣
Kalsın güzel bir hatıra oldu🤣
Ben kadınların
ince nazik düşünceli konuşmaları ve tavırları ile ikna olmam🤣
Bundan sonraki evre şu
Gizliden çık yoksa bir daha cevap vermem yazacaksın🤣
Yoo öyle bişey yapmıcam seni iletişime davet etmiyorum sadece profilini görmek istiyorum aslında özelden konuşmak da değil sadece yay burçlarını iyi tanıyan bir profili görmek, bilmek istiyorum. Tamamen bu yani art niyet ya da farklı bişey yok yanlış düşünmeni istemem. Sohbetten oldukça keyif aldım güldüm, eğlendim umarım aynısı senin içinde geçerlidir. Seni sıkmamış ve yorum yapma zorundaligin varmış gibi hissettirmemisimdir🤝🌸
Profili görmek istediğini kasdettim
art niyet yok tabikide
Ve Gerçekten en iyi yorumlaşmamdı çok keyif aldım baya eğlendim
Ama yinede gizliden çıkmayacağım🤣🤣
Evet çok doğru kendine güvenmemekte haklısın
Geceleri fazlaca düşünüp ağlamazsan olmaz
Kendini yiyip bitiriyorsun hep böylesin🤣
Gerçekten sohbetin güzeldi tanıştığıma memnun oldum😂
Ben x😂
Ciddi olamazsın
En sevdiğim isimdir
Rahmetli kedimin adıda züleyha idi
Sence benim burcum nedir?😂tahmin var mı?
Siz yay kadınlarını iyi tanırım demiştim 🤣
Neden ağladığını biliyorum ama maalesef değiştirilebilir bir huy değil😂
Su burcu hımmm bu kanıya nereden vardınız acaba sayın züleyha hanımefendi?🤣
Özelliklerimi taşımıyorum o yüzden sordum😂
Balık 😂
Gerçekten 🤣🤣
Evet züleyha hanım hislerinizde
Kuvvetlidir ama asla doğru yönlendiremediğiniz için
Manevi olarak bazen kendinizi zayıf hissediyorsunuz 🤣
Ağlama bugün sanırım senin gülme günün 😂
Tabi insanların içinde her zaman
Ya yalnızlığında yaşadıkların ne olucak?
Her daim gül inşaallah😂
Gülmek var
Gülmek var
Acıyla gülmek
Gerçekten gülmek
Sen hangi taraftasın?
Ben biliyorum söylemesende hissederim ben😂
Evet hissediyorum
Hadi kazandın gülüşün bozulmasın diye açıp kapatacağım 3-5 saniye gördün gördün görmedin yapacak bir şey yok😂
Çünkü yaysın inatcılık ruhunda var gidip uyumazsın görmezsen🤣
Rica ederim züleyha hanım😂 gördün tamammıdır🤣
Allahım ya🤣
Evet öylesin tabi merak ediyorsun
Ama erken bıkıyorsun Buda senin ruh özelliklerin arasında 😂
O halde artık zamanı geldi 54. Oluyorsun😂
Aslında doğru kişiyi bulamadığın için oluyor
Doğru zamanda doğru kişiye değil
Doğru zamanda yanlış kişiye meyil ettiğinden kaynaklı bir durum 😂
Yay burcu kadınısın ne yapayım😂
Bihter mi?🤦♂️🤣
Şu son yazdığın varya haha züleyha hanım sesli güldüm engellemeyeceğim hayır 😂Allah iyiliğini versin🤣
Neden yay burçları adına sigara yakma isteği oluştu şimdi sende 😂
Ah ah bu gece o gece mi?
Efkarlan ma engellemiyorum söz verdik ya yemin mi edelim?🤣
Dilime değilde
Elimin ekrana yapışması lazım🤣
Söz engellemem sözümde dururum ben😂
Sorayım sana bakalım
ben aylardır yoktumda
Sen hiç bana denk gelmişmiydin?
Yani daha önce gördün mü sorularımı?😂
Anlaştık züleyha hanım😂
Geldim alnımı uzatayım🤣
Çok iyi bir demek ki tekrar denk gelemeyeceğiz 🤣🤪
Bende seni ilk defa gördüm 😂
Teşekkür ederim 😂
Denk gelirsem muhakkak gelirim züleyha hanım😂
Sen neden gelemiyorsun ki?😂
Evet doğru ya gelemezsin🤣
Evet bende gelemem çünkü takip etmiyorum o yüzden soru sorsan denk gelmek zor😂
Sende istemedin 😂😂
Evet çok ortak yönlerimiz var aşırı 🤣
Aaa doğru ya 🤦♂️😂 o halde yeniden başlayalım🤣
Tamam siz başlatın hanımefendi 😂🤣
Bazen beklemek gerekir doğru zamanı😂
Merhaba züleyha hanım
Tabi o halde dışarıya çıkalım 😂😂
Aa tabikide memnuniyetle o halde yemeğe’de ben davet edeyim 😂
Yeri ve zamanı’da söyler misiniz?🤪🤣
Rica ederim hanımefendi sizin zerafetinize karşı benim nezaketim sönük kalıyor
Asıl ben size teşekkür ederim
Yaklaşım ve tavrınız için 😂
Tamam çıkıyorum gel al beni ya 🤣🤣
Hahaha dişil enerji sizde bitmez züleyha hanım yay burcusunuz siz hepsi yüksek sizde 😂
Evet az ile yetinemeyiz olmaz 😂
Tehdit değil mi?(şüpheli değil) onaylı tehdit🤣
Tamam🤣
İnatçısı deseler bile.
Benim inadım bir oğlak inadı kadar uzun vadede düşünüldüğünde değişebilecek baskınlıkta değil.
Benim inadım doğru ve gerçeğin o olduğunu bilememden kaynaklıdır.
Genel olarak bu duruma karşı çıkılıyor olsada sonraları hep dediğime gelmek zorunda kaldılar.
Hala daha bu durum devam ediyor.
Annesi mi 😳😳 kimmmmm ben mi
Zekisi tabiki 😇
Hahaha ikimiz bir arada fazla gelir 😂
Olmaz öyle 😂
Teşekkür ederim 🙏
Tatlı bela ha? 😊 Senin burcun ne ki? Hemen bir yerleştirelim seni bu listeye. Ama tatlılıkla belalılık arasında bir denge yaratıyorsan, gruba eğlenceli bir hava kattığın kesin. Şu liste tam olarak seni ne yapıyor, birlikte keşfedelim mi? 😘✨
Ah, güzel yay burcu! 🌈✨
Sen arkadaş grubunun enerjisi, neşesi, ani kahkaha tufanısın! 🎉 İnsanları motive eden, spontane planlarla herkesi heyecanlandıran kişi sensin. Tabii tatlı belalılık dedikleri de bu özgürlüğü sevmen, kurallara pek tahammül etmemen olabilir. 😏 Ama kesinlikle grubun "tatlı baş belası lideri"sin! 🎯🚀
Cevap
17Cevap
Balık burcu imsakinleştirici olduğu ilk defa duyuyorum
Bende
Ama genelde sinir eden taraf oluyorum
Yardım severi diyor doğru da diyor ama benimkiler aşırı yardım seveler, onlar yanında deccal kalıyorum.
Burclara göre yorum yapmayiz hareket etmeyiz kısacasi takmayiz öyle seyleri
Lider mi oluyor muşum 😅 Eh kısmen de doğru tabi 😏
Manyağı olmam gerek ama başka bir şeysiyim HJKHDEKJDHK
Sevdiğim 4 kişi var ama gerçek anlamda hiç arkadaşım yok.
İkizler manyak olduk 😂
yea maan basak burcuyum and totally true
Başak oo iyi xd
bem hic inatci biri degilimdir
Koruyucusu haaa? 🤔😂
Grubun neşesi.
Bazen neşesi, bazen dengesi, bazen delisi...
Grubun manyağı tasdikliyorum.
Olmadığım yerde neşe olmaz 😂
Grubun zekisi doğru tahmin
Balık 🐟
Belası hahaha 😜
Belasıyım😎
Neşesi
Yardım sever
Aslan, neşesi imiş
Zekisi 😜
Zekisi
Annesi sjsjs
Sessiz olmuşuz
Lider
Lider hahahhh😂😂
Sessiziymiş. Azicik doğruluk payi var
Lideymişim 😊
Oğlak koruyuculuğu
Zekisi..
Kova
Neşesiyim
Gurubun annesi
Bela olurum 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?