
Herkese mutlu Pazarlar 👋😊
Sizce, ince ayrıntıları analiz ederek mi, yoksa büyük resimdeki sorunları çözerek mi doğru sonuca ulaşılır?

Herkese mutlu Pazarlar 👋😊
Sizce, ince ayrıntıları analiz ederek mi, yoksa büyük resimdeki sorunları çözerek mi doğru sonuca ulaşılır?
Bence zaman zaman ikisini de yapmak gerekiyor.. fazla detaycı olmadım ben hiç ama gerektiği anlarda da op küçük detaylar bazen insana bir şeyler öğretir fikir verir
Bence de öyle, ikisini de kararında yapmak en iyisi 👍
Bazen detaycı bazen de büyük resime göre duruma göre değişir... Ayrıca ben detaycı oldum da noldu bu hayatta pek de tavsiye etmem bu 3 günlük dünyada... İnsanı tüketmekten başka bir şeye yaramıyor bazıları gibi vurdumduymaz umursamaz olacaksın bazen bu dünyada heralde gerçi biz istesek de olamayızda...
Burcun ne :D
Görüş sahibine sordum burcumuzun ozelligi dedi ya. Olsun senin ki ne?
@AltınYaprakS Boğa burcuyum.
Detayları okuyup puzzlenin parçalarını biraraya getirerek büyük resme ulaşmak.😏😏😏
Eyvallah azizim.😊😊😊
O senin farkın.
👍
Eyvallah 👍
Detaycı olmak iyi
Teşekkürler reis
Cevap
1Cevap
Büyük resme bakmak çünkü detaylı olmak bazı zamanlar ön yargılı yapar
Detay bazen iyidir ama surekli olursan buyuk resmi goremezssin
Büyük resim her şeyi gösterir, büyük resme bakmak daha mantıklı.
Yerine ve durumuna göre değişir
Bence de öyle, her zaman duruma göre hareket etmek en iyisi 😊👍
Her ikisini de gözetmek lazım
Büyük resmi de görmeli
Büyük resme bakarken detayları atlamamak.
büyük resme bakmak daha mantıklı
Büyük resme bakmak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?