Detaycı olmak mı, büyük resme bakmak mı daha mantıklı?

Detaycı olmak mı, büyük resme bakmak mı daha mantıklı?

Herkese mutlu Pazarlar 👋😊

Sizce, ince ayrıntıları analiz ederek mi, yoksa büyük resimdeki sorunları çözerek mi doğru sonuca ulaşılır?

Detaycı olmak mı, büyük resme bakmak mı daha mantıklı?
Cevapla