Günaydınnnn🌼🌼 Mutlu cumartesiler, bugün kimler erkenden uyandı.. Hafta sonu erken uyanınca kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

#inci🤍
Günaydınnnn🌼🌼 Mutlu cumartesiler, bugün kimler erkenden uyandı.. Hafta sonu erken uyanınca kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

#inci🤍
İyi hissediyorum bugün erken kalktım ama tekrar uyumuşum spor saatini de ama kaçırdım bugün çok şükür hava kapalıydı yağmurlu o yüzden bende yaptım duşumu aldım kahvemi içtim 😊 şimdi de vücut hamladığı için bacaklarım titreyip duruyor 😂
Mesela bu sabah erken uyandım ve çok bitkindim, normalde böyle defalarca uyumam imkansızdır. Bugün devamlı uyuyup uyandım.
Hayırdır selim iyi misin... seni üzen sıkan bir şey mi var?
Rüyalara karışamiyoruz.. hassas yapın var demekki.. uyumadan önce zihnini bosaltıp iyi şeyler dinleyip, iyi şeyler izlersen.. rahatlarsan faydasi olur diye düşünüyorum.
Genelde erken uyanırım
❤
Cevap
15Cevap
Hissedemiyorum, devam uyumak için elimden geleni yaparım ben. 😅
Aslında artık geç uyanınca garipsiyorum. Mesela bugün.
Geç uyanınca baş ağrısı yapıyor mu sende?
Biraz uyuyayımda ona razıyım bu ara 🤷♀️
Normal 8.30 da kalktım iyi hissediyorum kahvaltımı yapıyorum
Afiyet olsun
Henüz dünden beridir uyumadığım için kötü hissediyorum şu an.
Neden? Çalıştın mı?
Yoo, uykum yok halen anlamış değilim. 10 saattir gece 12 den beri sitedeyim🤦
Duş ve sessizlik kapat telefonu gir yataga uyursun bence
Denedim, olmadı🤦
İnterneti kapat bence
10 fincan kahve, 355ml Redbull içmeye bağlıyorum ben👀
😒iyi kalbine vurmamış. Zoruna noldu 🙄
Bende kalp var mi ki vursun, odunun tekiyim🤦
Estağfurullah 😂
Yoo gerçekler. İnsanın kendini bilmesinin neresi estağfurullah ki🤦
"Bugün hafta sonu niye erken uyandım sanki" diyip tekrar uyumaya çalışıyorum genelde :)
Yaşama sevincim olmuyor erken uyanınca 9 dan önce kalkmam🙄
Hep erkenci olduğum için öyle dertlerim yok.
Lanet gelsin bütün hafta bugğnğ beklemiştim diyorum 😂
Hafta içi erken uyaninca alışkanlık oluyor ya 😒yine 7 de uyandım oysa öğleye kadar uyurum diyordum.
Erkrn uyanmayi seviyorum tüm gün bana kalıyor ama gece oturamiyorum 😒gece oturmalarini severim
Bana fark etmiyor
dolandırılmış hissediyorum
😂😂
😂niye uyandım simdi noldu da uyandık... ulan beni kim uyandirdi jsjsjsu
Sorma ya.. 10 iyi işte iş başı için.
Çalışmamak kötü üretmek iyi.. ama blmiyorum sistem kötü
İyi birazdan dışarı çıkacağım
İyi gezmeler
Gel birlikte gezelim
Sağolun size kolay gelsin
Güle güle
Geç kalkan fakirdir. Zengin ve zenginin çocuğu geç uyanmaz
Uykulu hissediyorum bugün erken kalktım
İsteyip de yapamadığım şey 😅
Yoo hic erken uyanmayiz
Hergun 10 ve 12 arası uyanırım standart.
Hergün erken uyanıyorum
Çok vasat hissediyorum
Bu kez çok uyudum, iyi hissediyorum
Nefret ediyorumbu durumdan
Emin misin
yine erken kalkmanın sevıncını yaşıyorum
Sinirli.
Sinirli
Tatmin olmuş
Her zaman ki gibü süper
normal hep erken uyandığım için garipsemiyorum
Erken uyanmiyorun
berbat
Heyecanlı😍😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?