Hayatta doğru/gerçekleri söylediğiniz için pişman olduğunuz bir gün oldu mu?

İnsanları kullanmak bana göre çok ters ve kabul edilemez bir duygu ve gerçekleri anlattığım için genelde ya dışlanırım ya da kişiden uzaklaşırım. Peki dürüst olmaya çalışmak daima doğru bir şey midir? Hiç pişman oldunuz mu
Hayatta doğru/gerçekleri söylediğiniz için pişman olduğunuz bir gün oldu mu?
Cevapla