Sizce insan olmak istediği kişiye dönüşebilir mi yoksa olduğu gibi mi kalır?

Kafamı karıştıran nokta şu. Bir insan 7 sinde neyse 70 inde de odur sözü cidden doğru. Öte yandan karakterin değişmemesi demek kendini de geliştirmemek anlamına geliyor. Bu da mümkün değil. Olduğum kişi ve olmak istediğim kişi farklı. Ne kadar uğraşsam da hala olmaya çalıştığım kişi olabilmiş değilim. Veya ben kendimdeki ufak farklılıkları görmüyorum. Siz ne dersiniz

Sizce insan olmak istediği kişiye dönüşebilir mi yoksa olduğu gibi mi kalır?
Cevapla