Güncellemeler
+1 yıl
herkes yanlızmış aslında
Hep ben nazladım 🥰
annem vardi bi oda artik tek basima yasadigim icin yok
Bende tek🥺
Yok, bn kendime yetiyorum
Bende
Cevap
3Cevap
Hayır kimse yok...
Hayır. Kendi başımın çaresine kendim bakarım genellikle. İşin doğrusu nazlanacağım kimse yok.😎
Yok benim
Benimde
Yok bea
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar