Kendinizi değersiz hissettiğiniz ve başkalarını sizden üstün olduğunu hissettiğiniz oldu mu?

Özellikle sevdiğim insanlarda bu çok başıma geliyor. Kendimi yetersiz ve değersiz hissedip aynı zamanda onları kendimden üstün görüyorum. Mantığım öyle olmadığını biliyor ama duygusal tarafım çok ağır bastığı için çok kötü hissettiriyor bu durum.. Nasıl üstesinden gelebilirim?

Kendinizi değersiz hissettiğiniz ve başkalarını sizden üstün olduğunu hissettiğiniz oldu mu?
Cevapla