Kendinizi değersiz hissettiğiniz oluyor mu?

Bazen düşününce ne özelliğim var, ne başarım var benim diye cidden hiç bulamıyorum. Tabi bahanelerim var ama bu kadar da kötü olmamalıydı diye düşünüyorum. İnsanların benden daha iyi kariyerleri var, fizikleri güzel, karizması var ama ben bunlara bakamayacak durumdayım resmen. Başıma gelen şeyler, farklı durumları düşünmem, sağlık sorunlari gibi etmenler cidden hayatımı mahvetti. Keşke benim de dertlerim olmasaydi da bir başarım olabilseydi diyorum, belki her şey daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum. Bilmiyorum çok mu şikayetçiyim aslında ama cidden bu düşünceler içinde boğuluyorum bazen. Peki siz kendinizi değersiz, başarısız hissediyor musunuz?
Kendinizi değersiz hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla