Sizde öyle hissediyor musunuz genelde nasıl davranıyorsunuz?

Böyle içimden hiç bişey yapasım gelmiyor bi garip haldeyim.. Erkek arkdaşıma bile bişey yazasım konuşasım gelmiyor sanki onda da bi tuhaflık var

🥰🥰 bu emojiden atmıştım görüldü yaptı bana sonra ben bişey sordum öyle bi konuştuk en son ben görüldü yaptım sabah günaydın mesajı attım
Garip bi hal içindeyim

Sizde öyle hissediyor musunuz genelde nasıl davranıyorsunuz?
Cevapla