Kişilik & Karakter Tek başına yaşayan n insanlar bu hayattan ne kadar zevk alıyor? Pekdertliiii Takip Et Xper 3 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Gerçekten bir gününüzü dinlemek istiyorum. Sesli bir şekilde. Güncellemeler+1 yıl Ben ailemle yaşıyorum. Yalnız yaşamak sıkıcıdır diye düşünüyorum. Tek başına yaşayan n insanlar bu hayattan ne kadar zevk alıyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Almıyorlar ki.. yalnızlık insana zevk vermez. her zaman sevdiği biri olsun sarılsın ya da hayatı paylaşsın isterler 0 0 Yorumla
Semihdonmez0006 Takip Et Xper 5 Yaş: 50 , eic 100% +1 yıl Çok uzun süredir yalnız yaşıyorum ve özgürüm. Kimsenin dırdırı yok ve istediğim zaman istediğim yerde ve istediğimi yapıyorum. Ya sen? 0 0 Yorumla
MehmetYiğit1 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 91% +1 yıl Alışıyorsun ya sonradan birileri girince hayatına huzursuzluk oluyor 0 0 Yorumla
BOŞVER1907 Takip Et Master Yaş: 119 , eic 78% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Hep çalışıyorum evden işe işten eve gidiyorum sadece cumartesi pazar keyif yapiyorum 😀😀😀 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Günümüze göre değişiyor. Çoğunlukla tek yaşadığım için zorlukları da var güzellikleri de var. 0 0 Yorumla
DenizEzemoğlu334 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Sesli dedin ya simdi herkes yalnız yaşayacak hhfhfhfgf 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Tavsiye ediyorum, aşırı bağımlılık yapıyor yalnız yaşamak. Hayatımın keyfi eşşek de yok. 0 0 Yorumla
f4rooDelRey Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl yanliz yasamak o kadar guzel ki istedigin her seyi yapabilirsin sana karisan olmaz ozgursun yani :) 0 1 Yorumla Pekdertliiii +1 yıl Umarım Bi gün bende yaşarım :) Yorumla
benfavor Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Detaylı konuşalım bir gün 0 1 Yorumla Pekdertliiii +1 yıl Olur Yorumla
SonSamuraii Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Yaşam şekline bağlı benim gibiler çok fazla değil 0 0 Yorumla
2golgeadam2 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Neyimi merak ediyorsun?Yıllardır tek yaşıyorum 0 0 Yorumla
GameOf_KS Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 353 cevap paylaştı. Ben yaklaşık 15 senedir tekim diyebilirim. 0 0 Yorumla
cowboy3706 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 313 cevap paylaştı. Çok zevkli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Almıyorlar ki.. yalnızlık insana zevk vermez. her zaman sevdiği biri olsun sarılsın ya da hayatı paylaşsın isterler
Çok uzun süredir yalnız yaşıyorum ve özgürüm. Kimsenin dırdırı yok ve istediğim zaman istediğim yerde ve istediğimi yapıyorum. Ya sen?
Alışıyorsun ya sonradan birileri girince hayatına huzursuzluk oluyor
Hep çalışıyorum evden işe işten eve gidiyorum sadece cumartesi pazar keyif yapiyorum 😀😀😀
Günümüze göre değişiyor. Çoğunlukla tek yaşadığım için zorlukları da var güzellikleri de var.
Sesli dedin ya simdi herkes yalnız yaşayacak hhfhfhfgf
Tavsiye ediyorum, aşırı bağımlılık yapıyor yalnız yaşamak. Hayatımın keyfi eşşek de yok.
yanliz yasamak o kadar guzel ki istedigin her seyi yapabilirsin sana karisan olmaz ozgursun yani :)
Umarım Bi gün bende yaşarım :)
Detaylı konuşalım bir gün
Olur
Yaşam şekline bağlı benim gibiler çok fazla değil
Neyimi merak ediyorsun?
Yıllardır tek yaşıyorum
Ben yaklaşık 15 senedir tekim diyebilirim.
Çok zevkli