Yalnız yaşamaktan mutlumusunuz? Yalnız yaşayan var mı?

Yalnız yaşıyorum mutsuzum bir Allahın kılı yok 😀 keşke arkadaşım olsaydı oda yok herkes sanal alemde bu gidişle ben bu psikolojiyle yaşamam herhalde 😂😂

Yalnız yaşamaktan mutlumusunuz? Yalnız yaşayan var mı?
Yalnız yaşamaktan mutlumusunuz? Yalnız yaşayan var mı?
Yalnız yaşamaktan mutlumusunuz? Yalnız yaşayan var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Klavye hatası olmuş öhöm djdkjf
Yalnız yaşamaktan mutlumusunuz? Yalnız yaşayan var mı?
Cevapla