Duygularimi anlamıyorum? hersey güzeldi beni sormus, umudu kesemiyorm? ona karşı hisettigim sey ne anlamıyorum artikNe yapmaliyim?

Bakisacimi degismisti olaylara karsi hayata karsi yardimi dokundu bana cok bu surecte biz bulusuyorduk konusuyorduk hoslanmistim ondan 1.5-2 sene önce tanıdım ilk onu sevgili olmadik ama hiç sonra beni istemedigini anladım ve birdaha konusmadim ama aklimda kaldi hep unutmadim onu, şimdi beni sormus yine içimde bir umut beliriyor ama beni jstemeyecek belki yine

neden şansım yok benim bu konuda

Sevilmeyecek biri miyim yani ben nerde hata yapiyorum acaba

Duygularimi anlamıyorum? hersey güzeldi beni sormus, umudu kesemiyorm? ona karşı hisettigim sey ne anlamıyorum artikNe yapmaliyim?
Cevapla