Arkadasimi seviyorum ama bunaltıcı, haksizmiyim sizce?

Biraz bunaltıcı. Seviyorum ama okulda görmem yeterli. Okul dışında görüşünce bunalıyorum soğuyorum bilmiyorum boş konuşuyor genellikle. Her dışarı çağırdığında giderdim son iki gündür yok diyom yanlış anlarmi

Arkadasimi seviyorum ama bunaltıcı, haksizmiyim sizce?
Cevapla