Birçok insan kötü karaktere sahip kişilere denk gelmiştir. Sebebi ise düşündürücü olabilir.

Kötü insanların kötü olmalarının sebebi yaşadıkları travmalar olabilir mi?
Birçok insan kötü karaktere sahip kişilere denk gelmiştir. Sebebi ise düşündürücü olabilir.

Kötü insanların kötü olmalarının sebebi yaşadıkları travmalar olabilir mi?
iyilik kötülük hayatın kanunu değişmeyen kuralıdır amaa sana yapılıp yapılmaması büyük ölçüde senin elinde. Sen yol açarsan iyiden dahi kötülük görebilirsin bir duruşun ağırlığın olursa kötüde olsa sana uzanamaz bu karakter kişilik meselesi biraz. derlerya bin tane iyilik yap yapacağın tek kötülük hepsini siler öyle anılırsın tam terside bin kötülük yap birkez iyiliğin dokunsun hopp hemen el üstünde olursun. yaşanılan travma hayat koşullarınında elbet vardır etkisi ama bunu insan kalkan olarak kullanır kendine onunla örter üstünü. fazla iyi niyet gösteripte karşılığında kaç tane insan mahdur pişman olmamış ki suçluyu hep başkasında arar insan ama kendinede bakmalı evvela bu iyi niyet dahi olsa. neyi çok seversen o senden uzaklaşır.. ölçü her zaman iyidir
Bilim bile çözememiş onları, travma desen alakasız, şart koşul desen yine değil aynı koşullarsa tonla insan var... Yapı mı istek mi bilemiyorum çok enteresan bir şey çözebilmeyi çok isterdim...
Cevap
4Cevap
Kötü olmaları
Kimse kötü karakterli değil ki. Her haltı yiyenler başkasına karakter efeliği yapıo. Herkes 10 numara 5 yıldız yani
Bazi insanlarin cocukluğuyla bağlantılı bazı insanlar ise oyle dumduk g... t
Aileden gelir çoğu. Anne baba kötü karakterdeyse çocuk da bunu görür.
Ben kötüyüm artık. Çünkü yalnız biriydim sıkıldım. Karakterini bozunca kızların daha çok hoşuna gidiyor
Travma
Kimden ne gördüyse onun gibi olurlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?