Günaydınnnn🌼 işe gidenler hayırlı işler, okula gidenler iyi dersler, evde duranlar iyi günler.. sabahları enerjik misin, yoksa huysuz, aksi mi?

Günaydınnnn🌼 işe gidenler hayırlı işler, okula gidenler iyi dersler, evde duranlar iyi günler.. sabahları enerjik misin, yoksa huysuz, aksi mi?

Sabahları enerjik bir şekilde olmaya özen gösteriyorum güne nasıl başlarsam öyle gideceğine inandığım için güzel bir şekilde uyanıyorum. Ne niyet edersen niyetin doğrultusunda şeyler yaşandığına inanıyorum
Uykumu alırsam yumuşağım, uykumu alamazsam gelene geçene hırlarım
şu an aşırı gerginim normalde mutluyumdur
Nen var
Kötü kötü rüyalar gördüm
Tükür sol tarafa üç kere
Tü tü tü maşallah bana fmmföhö
Cevap
36Cevap
Enerji diye bağırcam şimdi bugün aydınlık bir sabah ağrım falan yok ondan galiba 🤔
Link açıldımı jdjdid aç olunca ben😂😂
Canım benim çok geçmiş olsun
Açıldı 😂😂 sen olamazsın o çok şirret😅 sağolasın 😌
O neydi kız😂bu kıza edit hazirlamişlar... öksürük boğuyor beni, bide videolar jsjsjd ölecem onun yüzünden jsjsjd
Allah korusun 😂 az izle az 😅
Haalsiiiiiz , bitkiiiiiin , yorguuuuuun, argııııın.
Vah vah sana
Sabahları yorgana tekme yastığa yumruk duvara kafa atarak uyanırım
Seni bi götürelim ya
Hoca olur, psikolok olur jsjs
Günaydınlarr olsun herkeslere🦋 ben genelde neşeli uyanıyorum, ancak uykumu alamadıysam biraz huysuz olabiliyorum.
Değişiyor hep aynı şekilde olmam. Uykumun kaliteli geçmesine bağlı biraz da
Genelde enerjik ama bazen aksi de olabiliyorum.
Her zaman enerjik biri oldum, öyle de devam ediyorum. :D
duşa kadar gergin ve huysuz, duştan sonra ise enerjik
Kahvaltı yapana kadar kendime gelemiyorum...
Kafamda bisey varsa ve cozemediysem gergin uykumu aldiysam huzurlu mutlu
Enerjik oluyorum her daim.. gece 10 dan sonra iptal oluyorum sadece
sabah nötr kalkıyorum zaman geçtikçe enerjim artar
Hafta içi ve hafta sonu standart 7 de uyandıgım için çok şükür enerjikim hep.
Bazen enerjik bazen de sinirli olabiliyorum. O gece aldığım uykuya göre değişiyor.
Enercim stabil kötü bir haber gelmediyse vur paylasın çal oynasın misali
Gece 12'sen önce uyuduysam enercik.. 😄
Bu gece kac saat uyudun
12gibi uyudum..
Iyisin o zman
Günaydınlar 👋😊 Aynı şu emice gibi oluyorum, yalan yok:
https://upload. wikimedia. org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Khalid_Shaikh_Mohammed_after_capture. jpg/1600px-Khalid_Shaikh_Mohammed_after_capture. jpg
Sabah gerginliği taşımıyorum ama her sabah enerjik de değilim.
atom karınca gibi mecburen ! okula giden okuluna.. servise yetişmeye çalışmak var birde,
Enerjik diğilim
Neden😒
Yüzde yüz enerciii bu nasıl bir sinerciii
Görüşün sesi var😂
Gergin ve huysuz 😂
Elimi yüzümü yıkadiktan sonra adam oluyom 😂
Gergin ve tembel hiç kalkasım gelmiyor yataktan sjsnsns
Aşırı gergin ve mutsuz. Lütfen sabahları bana kimse bulasmasin
Enerjik ve sakin birisiyim 😄
Kaçta uyandigima bağlı
Şafak operasyonuyla baskın yemiş torbacı gibiyim
Gergin ve huysuz
Keyfime gore durumu belirliyorum
Gergin aksi huysuz çirkef sinirli nalet nefret
Hepsi oluyor zaman zaman 😐
Enerjik uyanırım genelde
ne demek günaydın hayırdır :P
yataktan nasıl kalktığım bağlı
Huysuzum 👻
Senin tirtil geceleri uyaniyor mu?
Nazar diye korkuyorum ama yok uyanmaz 🙈
Yok yok maşallah 2 yaşinda demistin.. uyur uyur
Artık 3 yaşında 😄
Büyüdü 😂
Gergin oluyorum
Kaç saat uyuyorsun?
6 veya 7 saat değişiyor
İyi uyuyorsun aslında
Yatağım konforlu değil rahat uykum olmuyor
Burnun tıkalıysa gece uykularin bölünüyordur.
Öyle tıkanıklık durumu olmuyor
Enerjik oluyorum
Çok şükür iyiyim
Belli olmuyor bazen mutlu bazen gergin
Yorgun olim
şu an hayatı sorguladığım kısımdayım 😄
Her zaman gerginim
Bu değişiyor ya
Enerjik
Huysuz
Nötr.
İkiside değilim kgjk
Aşırı enerjik
Huysuzum
Değişiyor bu aralar hep huysuzum
Her zaman enerjik 😎
Her zamanki gibi.
Hayattan bezmiş gibiyim
Enerciiiiii
gergin
Ortasıyım
Değişiyor
Sessiz
Değişiyor
gerginim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?