#selamgençlik
#Sabahları adrenalin ve güne yetişme seviyeniz ne kadar yüksek?
#KişilikKarakter
#tubasueda
#🍀
#Sabahları adrenalin ve güne yetişme seviyeniz ne kadar yüksek?
#KişilikKarakter
#tubasueda
#🍀


Günaydın 🍀 ben sabahları maalesef ki yorgun uyanıyorum biraz yani enerjim pek olmuyor ama sigara ve kahve beni kendime getiriyor çok hızlı bir şekilde.. biliyorum sigara zararlı ama yine de bana iyi geliyor son 2 yıldır içiyorum zaten.. ama daha enerjik başlamak isterdim tabi ki de
Cevap
9Cevap
Tam diyorum sakin olacağım sonra bir müzik açıyorum bir de mesajlara bakıyorum gördüklerim karşısında modum değişiyor 😅 tövbeler olsun
Gece nasıl uyuduğuma bağlı.. genelde enerjikim kahvemi yudumlamam lazım tabii

Sabah uyanınca benim tipim
Gerçi ben gün içinde de böyleyim.
Acaba bugün başımıza ne gelecek diye stresliyim özellikle birkaç gündür çok kritik şeyler oluyor
Bu haftanın son günü ve mübarek bir gün günaydınlar dilerim cumanız mübarek olsun
Herkese mutlu güzel günler
Bugün hiç istemeyerek uykumu açanım. 5 saat falan uyudum herhalde 🙄 neyseki ayıldım ve hazır oldum sayılır
Kapıdan cıkana kadar gergınm. Cıkınca harkulade mukemmel full enerjık
Güneşe çıktığımda enerjimi toplayabiliyorum. Güneşin etkisi büyük oluyor
Genelde İlk başlarda sakin oluyorum biraz da bazen uyandığım zaman stresli oluyorum
Sakın skin uykumu açarım sonra enerjim geliyor ajsjj
Hayır uyku düzenim çok bozuk. Gece 2 de yatsam bile sabah 6 da kalkıyorum bu durumdan çok rahatsızım napabilirim sizce
Çoğunlukla enerjik başlarım.
Yorgunum bu ara güzel uyuyamıyorum… 😅
Sabahları sakin başlıyorum
Donmuş bir şekilde başlıyorum sabaha
Neşeli biriyimdir :)
Enerjik biriyimdir
Sakin
Pek değil ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?