Hocam üşengeçliğime bir çare bulmamı söyledi, bu böyle gitmemiş..

Hocam üşengeçliğime bir çare bulmamı söyledi, bu böyle gitmemiş..

Tembel birisi değilimdir tam tersi çok çalışkan pratik, hiperaktif disiplinli bir kişiliğe sahibim. Sadece çok moralim bozuk olursa uyuma ihtiyacı hissederim ya da tembellik yaparım diyelim oyuzden kendime puanım 10 / 3 olur
Tembellik degil de ayni sendeki gibi usengeclik var bende🥲 bugunun isi hep diger haftalara falan saklanir bende
Ay dimi bugünün işi bugün mü yapılırmış yaa
Sst caktirma en dogrusunu biz yapiyoruz aslinda kösdkmds
😹
Tesekkurler🌸
Ricalar💫
Tembellik zeki insanların işidir. Dikkat ederseniz bütün buluşları zeki ama tembel insanlar icat etmiştir.
Cevap
37Cevap
Tembel olsam keşke yahu bir şey yapılacak hemen o olmalı gözümde
Bu aralar tembellikten uzağım gadası
10 üzerinden 0, nedeni ise ben kendimi asla boş bırakmayı sevmem, tembellik yapmak istesem bile yapamam zaten 😄🤷♂️
Tembelliğime 3 üşengeçliğime 6 veriyorum. Üşengecim öyleyse yarın!
Tembel değilim
Hayattan kopar isem
Ozaman hiçbir şey yapmam
Bazen 10 bazen 7 bazen 3 duruma göre tembellik ediyorum.
Çalışmayı seven birisiyim tembellik bana göre değil.
İmkanlarım el verdiği takdir de gerçekten iyi dembelim ölçülemez djf
Tembellik değil ama o gün içimden hiçbir iş yapmak gelmiyorsa yapmam. Bazende çok enerjik olabiliyorum. Moduma ve yaşadığım şeylere bağlı. Bu yüzden 8 diyebilirim.
Ortalama bir tembellik var ben de. 5 verebilirim.
11 🥲 ne zaman düzelecez 🤧
🥲
10/5-6 jsjxjsk
10 üzerinden 7,5 verdim.
10/ 5 diyebilirim.
Bu aralar toparlama aşamasındayım.
Tembellik genlerimde yok. 😊
Genelde 10 üzerinden 8
10 uzerınden 11
6yı hak ediyor
10 üzerinden 10 veririm herhalde ben
Değişiyor, bazen 1 bazen 10
10 üzerinden 7 benimm
10 üzerinden 1 çok üşengecim
Şu aralar arı gibiyim. Sıfırrr.
genelde pek yok ama bugün 10/10
Bugün için 9 puan veriyorum kendime
10 üzerinden 2π veriyorum
10 üjerinden 10 bu lanet peşimi bırakmıyoy
10 üzerinden 6-7 verebilirim.
3 falan
Bazen 100 bazen sıfır
Sen herkesi kendin mi sandın 😂
Yoo
Diğer görüş yapanlar
Ben üşengeç oluyorum
Başak
Zirveyi kimseyle paylaşamam..
10 üzerinden 100 veririm
10 üzerinden 10 😀
10/11
yerine göre 11
10/10 👍
10000
3 veririm
Puanlamaya usendim
5 felan
10/7
Puanlayamayacak kadar tembelim
Bu aralar 8
Dokuz
5 veriyorum.
3 filan
6 yerine göre tembellik yaparım
10 😂😂
9 desem abartmış olmam yaniii
4 gibi
3/10
8 9 falan
2 veriyorum
Sıfır
3 olabilir
6 olur
10/10
10 üzerinden 3 veririm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?