Anlık bir farkındalık yaşıyorum şu an. Benim kimden neyim eksik, benim de büyük şeylerle mutlu olmaya hakkım var.

Anlık bir farkındalık yaşıyorum şu an. Benim kimden neyim eksik, benim de büyük şeylerle mutlu olmaya hakkım var.

Ben mutlu olamıyorum ki hiç.. :D küçük şey bile yok mutlu olacağım. ama bu şekilde hayat sürmem evet haksızlık ve bunun da sürekli farkındayım. ama her istediğimiz olmuyor şanslı değilim diğer insanlar kadar.
Hayır hissetmiyorum çünkü basit ve küçük şeylerle mutlu oluyorum zaten herşeyin fazlası zarardır , bilirim ki çok lüks şeyler, arabalar , evler şatafatlı hediyeler ya da cümleler herzaman sahtelik barındırır oyuzden az olsun öz olsun ama benim olsun kafasindayım
Bence burada önemli olan küçüklüğü büyüklüğü değil mesela sevdiğim biri çöp verse bile mutlu olurum bilmem anlatabildim mi 🤷 manevi değere önem veriyorum ben
Yav konuyu niye buraya getiriyorsun 😂😂bak şöyle düşün hayat sadece bugünden ibaret değil. Mesela geçen benim doğum günümde biliyorsun zaten. Anam babam kalkıp da bana arabanın en lüksünü hediye etse aynisni diğer kardeşlerim için yapsa iflas etmez miyiz 😄ben ileriyi düşünerek konuşuyorum. Evlenme teklifleri, düğün vs için de aynısı geçerli adamın tüm parası düğüne gidiyor evlendikten sonra borçtan kurtulamıyor başı 😂😂
Anana babana bir şey demem de. O düğün işlerine de bakışım değişti artık 😄 demekki yeni gelin olacak hemcinsim canım benim, öyle mutlu oluyor ki adamın sınırlarını zorlayıp istediğini yaptırmış. Kadın buna değiyor ki adam da uğraşıyor.
Biz tatlım bi denem ne gerek var paranı çarçur etme diye milleti düşünüyoruz ama değerimiz biliniyor mu yoo 😂 tutun beni aile faciasına gidiyor konu ahahadg
Hayır hissetmiyorum. Büyük şeylere burun kıvırmayı bırakalı epey oldu. Küçük şeylerle bile mutlu olabilmek gerektiğini acı olaylar yaşayanlar daha iyi biliyorlar.
Cevap
10Cevap
Küçük şeylerle mutlu olmayı severim. Düşünsene hep büyük isteyenleri 🤣
Ahah fesatlaşarak oku casie fesatlaşarak oku casie 🤣😈
Hayır öyle hissetmiyorum çünkü onlar ekstra mutluluk oluyor benim için...
Engiiiinnnn bana koğuş alsana 🙄 kucuk seylerle mutlu olmayi biliyorum ama neden daha buyukleri olmasin ki
He yani dimi. Küçüklerle çok mutlu olduk biraz da büyüklerden olalım.
Manifest yapalim bakalim ajjsjs
Hadi inşallah oldu oldu oldu 😂
Küçük şeyleri bile çok görenler var o yüzden insanın kendisini şımartması gerek diye düşünüyorum.
Küçük veya büyük mutlu olmayı başarabiliyorsak ne ala.
Siz yine de hedeflerinizi büyük tutun.
Kanaat etmek başka şey, hepimiz ediyoruz etmemiz gerektiğinde. İstiyorsak neden daha büyük olmasın.
Küçük şeylerle mutlu olabilen insanlara her zaman imrenmişimdir.
Bi dondurmaya bile havalara uçuyorum beni çok üzerler 😂
Saol ya ahahah 😃
Büyük şeylerle mutlu olanların sonunu görüyorsunuz. Anlatmaya gerek yok ☝️😅
yooo saldım çayıra :D ben küçük şeylerlede çok mutlu olur mesala kaşıkçı elması :D :P
hiç umurumda değil :D işin şakası tabi ama para gibi şeyler yokken değerli artık benim için bir şey ifade etmiyor bana para vereceklerine dostlarımla sevdiklrimle sıra gecesini tercih ederim :D
https://youtu.be/JJXEybeej6k
tey tey :D
Dünya malıyla mutlu olanlardan değilim, yüzüme bakıp gözlerinin içiyle gülen biri beni dünyanın en mutlu erkeği yapabiliyor
Yetinmeyi bilmek gerek küçük şeylerle de mutlu olur insan tek bir dal çiçek ile bir çikolata ya da simit ile de mutlu olabilir
Yani arada böyle hissedip düşündüğum oluyor da sonra diyorum ki kendini tırnagin bile olmucak insanlarla kıyaslamaaa🙈
Hissetmiyorum hiç. Aksine küçük şeylerle mutlu olamasam bu hayat geçmezz.
Kızları küçük şeyle mutlu edemezsiniz. Gözü hep yükseklerdedir.
küçük şeylerle bende pek mutlu oamıyorum ama olabilmek en güzeli
Istedigim herseyi elde ederim. Ne kucuk seylerle kendimi kandiririm, Neden buyuk seyleri hayal ederim. Ben istiyorsam hepsi olur! Şu an cok mutluyum mesela, hak ettigim herseye sahip oldugumu dusunuyorum.
Engin bana büyük mutluluklar al 😂😂😂
Meğersem Engin bütün cezaevini almış ailece orada yaşayacaklarmış ülke şok 😂😂😂
gündemden düşmüyorlar helal kazanıyoruz diye debelenirken avukatları çoook yüksek milyon kara parayı itiraf etmiş 😀
Evet çekilmiş de davadan helal 😄
Bi kış gelsin diye dua ediyordum Bi de şunların pislikleri ortaya çıksın diye, 😁
Benim de küçük bi iş vardı onu halletsek 😂
hemen senin içinde başlıyım duaya, 😀
Caso bacım hayallerini yaşasın, Maldivlere gitsin diye belirtirsek. Maldivleri özellikle lütfen 😂😂
kendime siyah BMW x duamı kabul ettirdiğim gün diğerlerine de başlarım artık 😂
Ahahaa sıraya geçelim şimdiden 😂
Sen bana et ben sana 😀
Hangimizin önce tutacak bakalım 😄
ikimizinkide tutsun inşallah Amin🤲
Sonlarını da görüyorsun 😄 dur yapma yakma kendini
Sonra parmaklıklar ardından atlet istersin kuzum yapmaaaaaaaaa 😄
Çiçeğim orada gardiyanlara mı göstereceksin 😄 şu anaların giydiği kalın askılı onunde desen olan atlet tamamdır işte 😄
Sana onu engin değil, ali veli osmanda alır üzülme 😄
Küçük şeyler beni mutlu etmiyor.😂
Kendimi bilmeye başladığımdan beri hiç küçük şeylere tenezzül etmedim. 👍😌
Evet, potansiyelimizin farkindayiz ve asagisindaki standartlar bizi mutlu etmeye yetmez.😍🦁
Aynen oyle kardesim benim de var ama yok olmayinca olmuyo
Mutluysam bitmiştir :D
Bazen öyle hissediyorum gerçekten.
Hayir hissetmiyorum
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?