- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBeni güldürmek de ağlatmak da zordur.. ama kişiye göre.. mesela bir insana değer veriyorsam benim için önemliyse sevdiğim biriyse kolay ağlatabilir. yani onun için üzülürüm.. veya söylediği şeye gülerim içtenlikle.. ama bana karşı hatası varsa ya da kötü davranıyorsa ağlamam sadece soğurum giderek..
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok şükür ki beni kimse ağlatamıyor artık, evvelden öyle değildi, çabucak ağlardım, öyle hassastım ki, şimdi kimse beni ağlatamıyor, çünkü dur diyorum buna, yürek yemesi lazım bana musallat olabilmesi için, dik duruş gösteremeyeni ağlatmak istiyorlar, yok bu kızı bir daha ağlatamazlar, beni ağlatanı ben de ağlattım, sonra onlar da korktu, ağzı var dili yok o kızı görmek istiyorlardı lakin ben o saf kızı gömdüm, ağlayamıyorum da artık, sivrileştim, keskinleştim belki de güçlendim lakin bu halimi daha çok seviyorum, beni güldürmek daha kolaydır, çünkü gülmeyi seviyorum, kimse güldürmese de ben güldürürüm kendimi, bir söz vardır; "gülmek hayatın en güzel eylemidir ve her ne varsa sizi bundan alıkoyan, onları yok edin" Beni de özetleyen bir söz.
Ben mutlu olmayı seçtim, gülmeyi, huzuru içime çekmeyi, onun için diyorum ki beni güldürmek daha kolay lakin ailemin soytarısı ben olduğum için esprileri ben yaparım, kimse de gülmez, o vakit de ben kendi kendime gülerim, daha çok gülerim hatta :D13 Yorumla- +1 yıl
O kadar orjinal şeyler oluyor ki yorumların.. okurken hiç sıkılmadan okuyuveriyo insan.. teşekkür ederim samimi yorumun için 😊👍
- +1 yıl
Rica ederim🤍🎈
- +1 yıl
Seçimin için teşekkür ederim✨🎈🌸
+1 yılİkisi de kolay doğrusu ne yalan söyleyeyim. Her şeye gözlerim doluyor, ufacık bir şey yüzümü gülümsetebiliyor. Hangisi daha içten geliyor diye sorarsınız da ağlamak derim. Gülersem anlık güler geçerim. Ağlarsam gözyaşı akıtmakla kalmam, içim acır.
11 Yorumla- +1 yıl
👍🌹
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
u +1 yılGüldürmek daha zordur, ağlatmak ise daha kolay. Çünkü; herkesin kendisine göre bir derdi var ve siz dertten bahsettiğiniz zaman herkes üzülür. Zaten sinemada da dram filmlerinin daha başarılı ve daha çok olduğunu görürsünüz, komedi tarzı filmler ise daha azdır ve her komedi filmi herkesi güldürmez. Ama bir de şu var ki insan sevdiği insanın yanında gülmek ve onu da güldürmek için espriler yapmak ister. Bu da insani bir ihtiyaçtır. Hatta sizin yanınızda gülen ve sizi de güldürmeye çalışan birisinin sizi seviyor olma ihtimali oldukça fazladır diyebilirim. Genel olarak diyebilirim ki, insanları güldürmek için önce sizin gülmeniz lazım. İçiniz kan ağladığı zaman insanları güldürmek de çok zordur. Birçok komedyen ve stand-up sanatçısının insanları güldürememesinin nedenlerinden birisi de budur.
12 Yorumla- +1 yıl
İlginç bir bakış açısı. teşekkürler detaylı yorumun için👍🌹
- +1 yıl
Rica ederim 😊🌹
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılkolay kolay üzüldüğüm için ağlamıyorum sinirden ağlıyorum ben daha çok üzemiyolar kolay kolay en son zaten annemin bi lafı yüzünden ağladım o da annem yani en değerlim olduğu için bi onun lafına ağladım geri kalan hep sinirden ağlıyorum ben bunu farkettim ahahahahah güldürmek kolay her dakka gülebilirim seviyorum gülmeyi
11 Yorumla- +1 yıl
Anneler baş tacı.🌹❤️
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ağlatmak zordur. Toplum içerisinde gözyaşlarımın döküldüğünü görmek imkansız gibidir.
10 Yorumla
+1 yılBeni benden başka kimse ağlatamaz. Ağlatmak zor değil değil, mümkün değil. İmkansızın biraz üstü. Güldürmekse çok kolay.
15 Yorumla- +1 yıl
Yinede büyük konuşmamak gerekir.. hayat sürprizlerle dolu bir yolculuk..
- +1 yıl
Evet tabi ki sürprizlerle dolu... Her türlü sürprizlere de açık biriyim. Büyük konuşmadım olanı söyledim. O kadar çok ağladım ki artık pınarlarım kurudu. Ağlayacaksam istediğim için ağlıyorum tasarruflu kullanıyorum, özü bu. 😄
- +1 yıl
😊 dünya üzerindeki sular gibi olsaydı keşke gözyaşlarımiz.. tükenseydi birgün..
- +1 yıl
Keşke dünya üzerindeki suyu tasarruflu kullansalar. İstanbul da su yok ama haldır şaldır akıtıyorlar yakında susuz kalacağız 😅
- +1 yıl
Bu ayrı.. ve en büyük bir mesele 😊
İkisi de kolay benim için, ufacık birşeye gülecek kadar samimi, en ufak birşeye ağlayacak kadar duygusalım
18 Yorumla- +1 yıl
Kızlar duygusal bir erkek bulduk 😅 koşun koşun..
- +1 yıl
Sen yine böyle kal.. efendi sevenler bulur seni bir gün 👍
- +1 yıl
Gerçi kelin merhemi olsa ilk önce kendi başına sürer 😅 tabi ederim kabul olursa 😊
- +1 yıl
Amin canım.. Allah gönlüne göre versin..😊🌹
+1 yılBeni anlamak zordur haricinde 5 dakika güler yarım saat ağlar sonra 5 dakika daha gülerim bozuk bir psikolojiye sahibim
12 Yorumla- +1 yıl
Beyinde ağlama gülme ikiz kardeş gibi zaten.. dert etme.. herkeste var sendekinden.
- +1 yıl
Doğrudur
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Allah ağlatmasın. Kolay gülerim zor ağlarım. 😎
22 Yorumla- +1 yıl
Sen zaten.. hayatı yaşıyorsun 😊
Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Güldürmek benim işim zaten, beni ağlatmak ise imkansız ✌️🤞
14 Yorumla- +1 yıl
Öyle deme. bir gün biri de çıkar karşına çok da güzel ağlatır seni 😅
- +1 yıl
Ağlaman lazım senin 😅
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. İkisi de çok kolay. Yeter ki bunu yapan nisa taifesi olsun.
12 Yorumla- +1 yıl
Eşin seni ağlatıyor demek 😊
+1 yılPsikolojim çok bozuk birinin bir şey yapmasına gerek yok gün içerisinde iki durumuda yaşıyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Gülmek ve ağlamak beyinde yanyana zaten.. çoğu insanın yaşadığı bir durum bu aslinda ama çok az insan bunu bilir..
- +1 yıl
Bende yeni öğreniyorum 😅
- +1 yıl
Özellikle taziyelerde dikkatli incele insanları.. cenazelerde çok olan olağan bir durum..👍
- +1 yıl
Evet denk gelmiştim
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılİkiside çok kolay. Çok çabuk gülebilirim ya da aglayabilirim
13 Yorumla- +1 yıl
Her zaman güleçsin sen .. hayat enerjin çok iyi 😊👍
- +1 yıl
Teşekkür ederim canımın içi ❤️🥰
- +1 yıl
🌹😊💃
+1 yılAğlatmak çok çok zor. En son ortaokul 2 de ağladım. Arkadaşım merdivenlerden itmişti 😅
120 Yorumla- +1 yıl
😅 ay ya..
- +1 yıl
😅 Ağlamak bana göre değil. Unuttum sanırım ağlamayı
- +1 yıl
Duygusal gibi geliyosun bana.. hislerim bu yönde..
Ağlamak da güzel şey doğrusu 😊👍 - +1 yıl
Balık burcuyum 😅 duygusallığım var ama hiç belli etmiyorum.
- +1 yıl
Belli etmek istemiyorsun..😊
- +1 yıl
Evet 😃😄
- +1 yıl
Ama belli oluyo ki.. ben bile seni sadece bir kaç yazdığından anladım 😊
- +1 yıl
Çok ilginç daha önce kimse anlamamıştı. Şşş kimse bilmesin bunu 🤫😅
- +1 yıl
Dalga mı geçiyosun 😊
- +1 yıl
Yok hayır estağfurullah ne dalgası 😃
- +1 yıl
😊 peki.. saklamak zorunda değilsin.
- +1 yıl
😊 anlıyorsun zaten saklamaya gerek kalmadı
- +1 yıl
😊 herkes anlamayabilir.. kendimi zorla övmek istiyorum bugün çaktırma 😅
- +1 yıl
😅 övülmeyi hakediyorsun bence
- +1 yıl
😅 yok bee..
- +1 yıl
😅 öyle öyle. İçimden geldi cidden övülmeyi hakediyorsun
- +1 yıl
😅 eh işte.. sen diyorsan doğrudur 😂
- +1 yıl
😅 beni anladığın için övülmeyi hakeden birisin. Yüzün hep gülsün (içimden geldi) 😊😃
- +1 yıl
Sağol🌹 herkesin yüzü gülsün 😊
- +1 yıl
😊☺ inşallah
+1 yılGülmek için bahane arıyorum çoğu zaman.
Ağlatmak zordur.
13 Yorumla- +1 yıl
Gülmek güzel şey
- +1 yıl
Bu sebeple güler yüzlü ve pozitif insanlardan mutluluk devşiriyorum kendime. Normalde somurtkanım. Bizi de böyle yoğurdu hayat. Günaydın.
- +1 yıl
Günaydın..
+1 yılİkiside kolay ama Sinirlendirmek tepki vereceğim raddeye getirmek zor genelde
12 Yorumla- +1 yıl
Hemen sinirlenmeyen bir erkek olarak numuneliksin 😅
- +1 yıl
Yok ben biriktiriyorum bir anda patlamıyorum atom etkisi yapıyorum ama o halde bile sakin kalmaya uğraşıyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılikiside zor en son çocukluk aşkım evlendiği zaman ağladım 2 yıldır gözümden tek bir yaş gelmiyor
14 Yorumla- +1 yıl
Bu zor olmuştur senin için..
Cevap sahibi+1 yılşimdi yaptığımın saçma olduğunu düşünüyorum zaten abla 23 yaşındayım hayat devam ediyor ilk göz ağrımdı insan kendini tuhaf hissediyor 16 yaşındaydık zaten çıktığımızda ayrıldığımızda arkadaş olmaya devam ettik belki zamanla yine beraber oluruz diye ama öyle olmadı maalesef millet çocukluk aşkıyla evleniyor ama nasip olmadı çok kıskanç bir kızdı mutluluklar diliyorum herşeye rağmen elbet hayat bize de güler
- +1 yıl
Çok kıskançmis zaten.. emin ol eşini de çok bunaltiyordur.. çünkü bazı özellikler kemikleşmiş olur ve hickimse değiştiremez.. asla. hayırlısı varmış hakkında
Cevap sahibi+1 yılaynen abla birde parayı çok seven biriydi o 16 yaşında çalışıyorken ben okuyordum zaman ayıramıyordum fazla arkadaşlarımda rahat vermiyordu zaten şimdi arkadaş çevresi de yok o da yok tek tabanca takılıyorum böyle olması daha iyi oldu yalnızlığın tadını çıkartıyorum arayan yok soran yok zaten asosyal takılmaya devam
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılZor ağlar zor gülerim. Sevmediğim ve güvenmediğim herkese aşırı tepkisizim. Sevdiğim ve güvendiğim biriyse duygusal tarafımı gizlemeyi bırakırım. Genellikle mesafeli ve ciddiyim..🍀🗝️
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 564 cevap paylaştı. Gülmek o kadar zorlaştıki artık yalandan gülüşleri çok gördümde yalandan ağlayana hiç rastlamadım
12 Yorumla- +1 yıl
Doğru..
+1 yılİkisi de zor, imkansıza yakın. Psikolojim o kadar nötrize olmuş ki herkese ve her şeye karşı boş bir duygu var içimde.
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 761 cevap paylaştı.
+1 yılÖnceden ağlatmak daha kolaydı şimdi ise güldürmek 😌
20 Yorumla Her ikiside cok kolay😅 parmak gostersen bile ona bazen gulerim sinirimi bozarsanda oturup aglarim
12 Yorumla- +1 yıl
😅.
Kolay gülerim ama zor ağlarım.
10 Yorumla
+1 yılİksi de zor aslında. ama güldürmek daha zor ille kıyslarsak
10 Yorumla
+1 yılDeğerle alakalı bir konu bence bu. Dışardan zor içerden kolay gibi gibi.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Çok güler çok güldürürüm tabi tanımayanlar bilmez ancak ağlatmak zordur
10 YorumlaGüldürmek herhalde, cok cabuk kırılan birisiyim dokunsan ağlarım gibi 😂
14 Yorumla- +1 yıl
😊 çok zor olmalı
- +1 yıl
Herşeye alışıyor insan.. her zaman mutlu ol 😊🌹
Bir diz vursan hem gülerim hem ağlarım ahahaha 😄🤣🤣🤣@asuasuasuman
12 Yorumla- +1 yıl
😅.
- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılBol bol güler ve gülümserim ama ağlamak tarzım değil..
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılAğlatmak zor...
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 533 cevap paylaştı.
+1 yılGüldürmesi zor beni, Kemal Sunal eşoleşek der bi bakmışsın ben yutkunuyorum :P
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen ağladığımı hatırlamıyorum desem yeridir
12 Yorumla- +1 yıl
Ağlamak da güzeldir 😊
- +1 yıl
Mutlaka güzeldir
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılAğlatabilene Reşat altın veriyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Ben ağlatırdim da havamda değilim 😅
- +1 yıl
Allah razı olsun be asuman 😂
- +1 yıl
Hemen gevşeme 😊
+1 yılGüleç biriyimdir. Ağlatmak zordur. Ağlamam için ailemden veya sevdiğim birinin neredeyse ölecek olmuş olması lazım
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 688 cevap paylaştı.
+1 yılGüldürmek kolay her boxa gülerim
12 Yorumla- +1 yıl
😊.
- +1 yıl
😎.
+1 yılİkisi de zor.. Çünkü ikisini de belli etmem..
10 Yorumla
+1 yılKolay kolay ağlayamıyorum ya. Ama gülme için aynısını soyleyemem. :D
12 Yorumla- +1 yıl
Ne yaptın asuman djhsd
- +1 yıl
Kalbimi kırdın
Her ikisi zordur hele tanımadığım kişiler tarafından zaten umursamam hiç bişeyi
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Kolay güler, zor ağlarım.
20 YorumlaBi tık daha ağlatmak zor
20 Yorumla
+1 yılİkisi de çok kolay
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 655 cevap paylaştı.
+1 yılağlatmak çok çok zordur
10 Yorumla
+1 yılAğlatmak imkansızdır. 👌
10 YorumlaIkisi de basit
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılİkiside kolay.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılİkiside benim için kolay
10 Yorumla
+1 yılİkisi de çok kolay
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 889 cevap paylaştı.
+1 yılGüldürmek zordur.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 509 cevap paylaştı. Ağlatmak tabiki.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılHer ikisi de kolaydır
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı.
+1 yılBen kolay gülerim herşeye 😊
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılGüldürmek zordur
10 Yorumla
+1 yılGüldürmek kolaydır güldürmek isteyene.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. acı artıkt tatlı geliyor gülmek daha kolay
10 YorumlaAğlatmak
10 Yorumla
+1 yılAğlatmak kolay
10 YorumlaIkiside cok kolay.
11 Yorumla- +1 yıl
İkisi de*
Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ağlatabilecek birine denk gelmedim
10 YorumlaHer ikiside cok kolay
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 701 cevap paylaştı. Ağlatmak tabiki 31 desen gülüyorum ahahahahh
10 Yorumla
+1 yılAğlatmak sjsjd
10 YorumlaAğlama hormunum kapalı
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Aglatmak tabikide
13 Yorumla- +1 yıl
Noldu yine 🙄
- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer