• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Seni güldürmek mi zordur yoksa ağlatmak mı?

asuasuasuman
asuasuasuman Takip Et
Master Yaş: 43
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
715
Yapay Zekaya Sor
Seni güldürmek mi zordur yoksa ağlatmak mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Beni güldürmek de ağlatmak da zordur.. ama kişiye göre.. mesela bir insana değer veriyorsam benim için önemliyse sevdiğim biriyse kolay ağlatabilir. yani onun için üzülürüm.. veya söylediği şeye gülerim içtenlikle.. ama bana karşı hatası varsa ya da kötü davranıyorsa ağlamam sadece soğurum giderek..

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Çok şükür ki beni kimse ağlatamıyor artık, evvelden öyle değildi, çabucak ağlardım, öyle hassastım ki, şimdi kimse beni ağlatamıyor, çünkü dur diyorum buna, yürek yemesi lazım bana musallat olabilmesi için, dik duruş gösteremeyeni ağlatmak istiyorlar, yok bu kızı bir daha ağlatamazlar, beni ağlatanı ben de ağlattım, sonra onlar da korktu, ağzı var dili yok o kızı görmek istiyorlardı lakin ben o saf kızı gömdüm, ağlayamıyorum da artık, sivrileştim, keskinleştim belki de güçlendim lakin bu halimi daha çok seviyorum, beni güldürmek daha kolaydır, çünkü gülmeyi seviyorum, kimse güldürmese de ben güldürürüm kendimi, bir söz vardır; "gülmek hayatın en güzel eylemidir ve her ne varsa sizi bundan alıkoyan, onları yok edin" Beni de özetleyen bir söz.
    Ben mutlu olmayı seçtim, gülmeyi, huzuru içime çekmeyi, onun için diyorum ki beni güldürmek daha kolay lakin ailemin soytarısı ben olduğum için esprileri ben yaparım, kimse de gülmez, o vakit de ben kendi kendime gülerim, daha çok gülerim hatta :D

    1
    3 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      O kadar orjinal şeyler oluyor ki yorumların.. okurken hiç sıkılmadan okuyuveriyo insan.. teşekkür ederim samimi yorumun için 😊👍

    • 1İnciTanesi
      1İnciTanesi
      +1 yıl

      Rica ederim🤍🎈

    • 1İnciTanesi
      1İnciTanesi
      +1 yıl

      Seçimin için teşekkür ederim✨🎈🌸

  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisi de kolay doğrusu ne yalan söyleyeyim. Her şeye gözlerim doluyor, ufacık bir şey yüzümü gülümsetebiliyor. Hangisi daha içten geliyor diye sorarsınız da ağlamak derim. Gülersem anlık güler geçerim. Ağlarsam gözyaşı akıtmakla kalmam, içim acır.

    1
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      👍🌹

      Yorumla
  • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
    Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Güldürmek daha zordur, ağlatmak ise daha kolay. Çünkü; herkesin kendisine göre bir derdi var ve siz dertten bahsettiğiniz zaman herkes üzülür. Zaten sinemada da dram filmlerinin daha başarılı ve daha çok olduğunu görürsünüz, komedi tarzı filmler ise daha azdır ve her komedi filmi herkesi güldürmez. Ama bir de şu var ki insan sevdiği insanın yanında gülmek ve onu da güldürmek için espriler yapmak ister. Bu da insani bir ihtiyaçtır. Hatta sizin yanınızda gülen ve sizi de güldürmeye çalışan birisinin sizi seviyor olma ihtimali oldukça fazladır diyebilirim. Genel olarak diyebilirim ki, insanları güldürmek için önce sizin gülmeniz lazım. İçiniz kan ağladığı zaman insanları güldürmek de çok zordur. Birçok komedyen ve stand-up sanatçısının insanları güldürememesinin nedenlerinden birisi de budur.

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      İlginç bir bakış açısı. teşekkürler detaylı yorumun için👍🌹

      Yorumla
    • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
      Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ
      +1 yıl

      Rica ederim 😊🌹

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

45

Cevap

76

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    kolay kolay üzüldüğüm için ağlamıyorum sinirden ağlıyorum ben daha çok üzemiyolar kolay kolay en son zaten annemin bi lafı yüzünden ağladım o da annem yani en değerlim olduğu için bi onun lafına ağladım geri kalan hep sinirden ağlıyorum ben bunu farkettim ahahahahah güldürmek kolay her dakka gülebilirim seviyorum gülmeyi

    1
    1 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Anneler baş tacı.🌹❤️

      Yorumla
  • Hanjinx
    Hanjinx Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ağlatmak zordur. Toplum içerisinde gözyaşlarımın döküldüğünü görmek imkansız gibidir.

    1
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Beni benden başka kimse ağlatamaz. Ağlatmak zor değil değil, mümkün değil. İmkansızın biraz üstü. Güldürmekse çok kolay.

    1
    5 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Yinede büyük konuşmamak gerekir.. hayat sürprizlerle dolu bir yolculuk..

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Evet tabi ki sürprizlerle dolu... Her türlü sürprizlere de açık biriyim. Büyük konuşmadım olanı söyledim. O kadar çok ağladım ki artık pınarlarım kurudu. Ağlayacaksam istediğim için ağlıyorum tasarruflu kullanıyorum, özü bu. 😄

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😊 dünya üzerindeki sular gibi olsaydı keşke gözyaşlarımiz.. tükenseydi birgün..

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      +1 yıl

      Keşke dünya üzerindeki suyu tasarruflu kullansalar. İstanbul da su yok ama haldır şaldır akıtıyorlar yakında susuz kalacağız 😅

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Bu ayrı.. ve en büyük bir mesele 😊

      Yorumla
  • bribón
    bribón Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    İkisi de kolay benim için, ufacık birşeye gülecek kadar samimi, en ufak birşeye ağlayacak kadar duygusalım

    1
    8 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Kızlar duygusal bir erkek bulduk 😅 koşun koşun..

      Yorumla
    • bribón
      bribón
      +1 yıl

      Yok be abla 😅 millet duygusal sevmiyor. Bağıracan çağıracan küfredecen anca öyle sevilirsin onlarda bende yok haliyle yürüyecek yolumuzda yok maalesef 🥺

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Sen yine böyle kal.. efendi sevenler bulur seni bir gün 👍

      Yorumla
    • bribón
      bribón
      +1 yıl

      İnşallah abla bakalım 😅 sen dua et

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Gerçi kelin merhemi olsa ilk önce kendi başına sürer 😅 tabi ederim kabul olursa 😊

      Yorumla
    • bribón
      bribón
      +1 yıl

      Büyüklerin duası olsun derler bizim buralarda abla. Sende benim bir ablamsın, senin duan kabul olur 🥰❤️

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Amin canım.. Allah gönlüne göre versin..😊🌹

      Yorumla
    • bribón
      bribón
      +1 yıl

      Amin ablacım 🙏🏻😇🥰

      Yorumla
  • DertPaketEdition
    DertPaketEdition Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Beni anlamak zordur haricinde 5 dakika güler yarım saat ağlar sonra 5 dakika daha gülerim bozuk bir psikolojiye sahibim

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Beyinde ağlama gülme ikiz kardeş gibi zaten.. dert etme.. herkeste var sendekinden.

      Yorumla
    • DertPaketEdition
      DertPaketEdition
      +1 yıl

      Doğrudur

      Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Allah ağlatmasın. Kolay gülerim zor ağlarım. 😎

    2
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Sen zaten.. hayatı yaşıyorsun 😊

      Yorumla
    • 06romeo
      06romeo
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Keşke birlikte de yaşasak. 🥰🤪🌸🍃

      Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Güldürmek benim işim zaten, beni ağlatmak ise imkansız ✌️🤞

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Öyle deme. bir gün biri de çıkar karşına çok da güzel ağlatır seni 😅

      Yorumla
    • perlamare
      perlamare
      +1 yıl

      Şu ana kadar çıkan onlarcası aglatamadi O başarabilirse seve seve ağlarım o zaman 😂

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Ağlaman lazım senin 😅

      Yorumla
    • perlamare
      perlamare
      +1 yıl

      Deneyen oldu ama başaramadı 😂

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    İkisi de çok kolay. Yeter ki bunu yapan nisa taifesi olsun.

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Eşin seni ağlatıyor demek 😊

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      Bütün nisa taifeleri, sen xe.🙂

      Yorumla
  • MniKCenavaR
    MniKCenavaR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Psikolojim çok bozuk birinin bir şey yapmasına gerek yok gün içerisinde iki durumuda yaşıyorum

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Gülmek ve ağlamak beyinde yanyana zaten.. çoğu insanın yaşadığı bir durum bu aslinda ama çok az insan bunu bilir..

      Yorumla
    • MniKCenavaR
      MniKCenavaR
      +1 yıl

      Bende yeni öğreniyorum 😅

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Özellikle taziyelerde dikkatli incele insanları.. cenazelerde çok olan olağan bir durum..👍

      Yorumla
    • MniKCenavaR
      MniKCenavaR
      +1 yıl

      Evet denk gelmiştim

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    İkiside çok kolay. Çok çabuk gülebilirim ya da aglayabilirim

    1
    3 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Her zaman güleçsin sen .. hayat enerjin çok iyi 😊👍

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim canımın içi ❤️🥰

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      🌹😊💃

      Yorumla
  • umeyirarsln
    umeyirarsln Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ağlatmak çok çok zor. En son ortaokul 2 de ağladım. Arkadaşım merdivenlerden itmişti 😅

    1
    20 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😅 ay ya..

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      😅 Ağlamak bana göre değil. Unuttum sanırım ağlamayı

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Duygusal gibi geliyosun bana.. hislerim bu yönde..
      Ağlamak da güzel şey doğrusu 😊👍

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      Balık burcuyum 😅 duygusallığım var ama hiç belli etmiyorum.

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Belli etmek istemiyorsun..😊

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      Evet 😃😄

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Ama belli oluyo ki.. ben bile seni sadece bir kaç yazdığından anladım 😊

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      Çok ilginç daha önce kimse anlamamıştı. Şşş kimse bilmesin bunu 🤫😅

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Dalga mı geçiyosun 😊

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      Yok hayır estağfurullah ne dalgası 😃

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😊 peki.. saklamak zorunda değilsin.

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      😊 anlıyorsun zaten saklamaya gerek kalmadı

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😊 herkes anlamayabilir.. kendimi zorla övmek istiyorum bugün çaktırma 😅

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      😅 övülmeyi hakediyorsun bence

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😅 yok bee..

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      😅 öyle öyle. İçimden geldi cidden övülmeyi hakediyorsun

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😅 eh işte.. sen diyorsan doğrudur 😂

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      😅 beni anladığın için övülmeyi hakeden birisin. Yüzün hep gülsün (içimden geldi) 😊😃

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Sağol🌹 herkesin yüzü gülsün 😊

      Yorumla
    • umeyirarsln
      umeyirarsln
      +1 yıl

      😊☺ inşallah

      Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Gülmek için bahane arıyorum çoğu zaman.

    Ağlatmak zordur.

    1
    3 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Gülmek güzel şey

      Yorumla
    • guapomorena
      guapomorena
      +1 yıl

      Bu sebeple güler yüzlü ve pozitif insanlardan mutluluk devşiriyorum kendime. Normalde somurtkanım. Bizi de böyle yoğurdu hayat. Günaydın.

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Günaydın..

      Yorumla
  • YeniBiriİst
    YeniBiriİst Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    İkiside kolay ama Sinirlendirmek tepki vereceğim raddeye getirmek zor genelde

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Hemen sinirlenmeyen bir erkek olarak numuneliksin 😅

      Yorumla
    • YeniBiriİst
      YeniBiriİst
      +1 yıl

      Yok ben biriktiriyorum bir anda patlamıyorum atom etkisi yapıyorum ama o halde bile sakin kalmaya uğraşıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ikiside zor en son çocukluk aşkım evlendiği zaman ağladım 2 yıldır gözümden tek bir yaş gelmiyor

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Bu zor olmuştur senin için..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      şimdi yaptığımın saçma olduğunu düşünüyorum zaten abla 23 yaşındayım hayat devam ediyor ilk göz ağrımdı insan kendini tuhaf hissediyor 16 yaşındaydık zaten çıktığımızda ayrıldığımızda arkadaş olmaya devam ettik belki zamanla yine beraber oluruz diye ama öyle olmadı maalesef millet çocukluk aşkıyla evleniyor ama nasip olmadı çok kıskanç bir kızdı mutluluklar diliyorum herşeye rağmen elbet hayat bize de güler

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Çok kıskançmis zaten.. emin ol eşini de çok bunaltiyordur.. çünkü bazı özellikler kemikleşmiş olur ve hickimse değiştiremez.. asla. hayırlısı varmış hakkında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynen abla birde parayı çok seven biriydi o 16 yaşında çalışıyorken ben okuyordum zaman ayıramıyordum fazla arkadaşlarımda rahat vermiyordu zaten şimdi arkadaş çevresi de yok o da yok tek tabanca takılıyorum böyle olması daha iyi oldu yalnızlığın tadını çıkartıyorum arayan yok soran yok zaten asosyal takılmaya devam

      Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Zor ağlar zor gülerim. Sevmediğim ve güvenmediğim herkese aşırı tepkisizim. Sevdiğim ve güvendiğim biriyse duygusal tarafımı gizlemeyi bırakırım. Genellikle mesafeli ve ciddiyim..🍀🗝️

    1
    0 Yorumla
  • oktay58
    oktay58 Takip Et
    Guru Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 564 cevap paylaştı.

    Gülmek o kadar zorlaştıki artık yalandan gülüşleri çok gördümde yalandan ağlayana hiç rastlamadım

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Doğru..

      Yorumla
    • oktay58
      oktay58
      +1 yıl

      👍👍

      Yorumla
  • Yakup_Devran
    Yakup_Devran Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisi de zor, imkansıza yakın. Psikolojim o kadar nötrize olmuş ki herkese ve her şeye karşı boş bir duygu var içimde.

    2
    0 Yorumla
  • Zarifkelebek_
    Zarifkelebek_ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 89%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 761 cevap paylaştı.

    Önceden ağlatmak daha kolaydı şimdi ise güldürmek 😌

    2
    0 Yorumla
  • Aykiz2
    Aykiz2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Her ikiside cok kolay😅 parmak gostersen bile ona bazen gulerim sinirimi bozarsanda oturup aglarim

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😅.

      Yorumla
    • Aykiz2
      Aykiz2
      +1 yıl

      Oyle biriyim napim 🤷‍♀️

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Kolay gülerim ama zor ağlarım.

    1
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    İksi de zor aslında. ama güldürmek daha zor ille kıyslarsak

    1
    0 Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Değerle alakalı bir konu bence bu. Dışardan zor içerden kolay gibi gibi.

    1
    0 Yorumla
  • ALTAYBEY
    ALTAYBEY Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Çok güler çok güldürürüm tabi tanımayanlar bilmez ancak ağlatmak zordur

    1
    0 Yorumla
  • Okemtt
    Okemtt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23
    +1 yıl

    Güldürmek herhalde, cok cabuk kırılan birisiyim dokunsan ağlarım gibi 😂

    1
    4 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😊 çok zor olmalı

      Yorumla
    • Okemtt
      Okemtt
      +1 yıl

      Alıştım canım

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Herşeye alışıyor insan.. her zaman mutlu ol 😊🌹

      Yorumla
    • Okemtt
      Okemtt
      +1 yıl

      Sende 🤍☺️

      Yorumla
  • saglikbvv
    saglikbvv Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir diz vursan hem gülerim hem ağlarım ahahaha 😄🤣🤣🤣@asuasuasuman

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😅.

      Yorumla
    • saglikbvv
      saglikbvv
      +1 yıl

      Bir dizi haketmedim mi şimdi ahahaha 😄🤣🤣🤣

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Bol bol güler ve gülümserim ama ağlamak tarzım değil..

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Ağlatmak zor...

    1
    0 Yorumla
  • MmartKedisi
    MmartKedisi Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 533 cevap paylaştı.

    Güldürmesi zor beni, Kemal Sunal eşoleşek der bi bakmışsın ben yutkunuyorum :P

    0
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Ben ağladığımı hatırlamıyorum desem yeridir

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Ağlamak da güzeldir 😊

      Yorumla
    • biradetmehmet
      biradetmehmet
      +1 yıl

      Mutlaka güzeldir

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Ağlatabilene Reşat altın veriyorum

    1
    3 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Ben ağlatırdim da havamda değilim 😅

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Allah razı olsun be asuman 😂

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Hemen gevşeme 😊

      Yorumla
  • Königsxrasse
    Königsxrasse Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    +1 yıl

    Güleç biriyimdir. Ağlatmak zordur. Ağlamam için ailemden veya sevdiğim birinin neredeyse ölecek olmuş olması lazım

    1
    0 Yorumla
  • MuzluSoda8181
    MuzluSoda8181 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 688 cevap paylaştı.

    Güldürmek kolay her boxa gülerim

    1
    2 Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      😊.

      Yorumla
    • MuzluSoda8181
      MuzluSoda8181
      +1 yıl

      😎.

      Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    İkisi de zor.. Çünkü ikisini de belli etmem..

    1
    0 Yorumla
  • Muratt4597
    Muratt4597 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kolay kolay ağlayamıyorum ya. Ama gülme için aynısını soyleyemem. :D

    1
    2 Yorumla
    • Muratt4597
      Muratt4597
      +1 yıl

      Ne yaptın asuman djhsd

      Yorumla
    • Muratt4597
      Muratt4597
      +1 yıl

      Kalbimi kırdın

      Yorumla
  • Powerfoxy
    Powerfoxy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Her ikisi zordur hele tanımadığım kişiler tarafından zaten umursamam hiç bişeyi

    1
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.

    Kolay güler, zor ağlarım.

    2
    0 Yorumla
  • Ahdefefa
    Ahdefefa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Bi tık daha ağlatmak zor

    2
    0 Yorumla
  • igdonducakss
    igdonducakss Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    +1 yıl

    İkisi de çok kolay

    2
    0 Yorumla
  • sorucu060606
    sorucu060606 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 655 cevap paylaştı.

    ağlatmak çok çok zordur

    1
    0 Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağlatmak imkansızdır. 👌

    1
    0 Yorumla
  • yaren9703
    yaren9703 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Ikisi de basit

    1
    0 Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    İkiside kolay.

    1
    0 Yorumla
  • HayatınKahpeliği
    HayatınKahpeliği Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 654 cevap paylaştı.

    İkiside benim için kolay

    1
    0 Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    İkisi de çok kolay

    1
    0 Yorumla
  • SpunkyChick1
    SpunkyChick1 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 889 cevap paylaştı.

    Güldürmek zordur.

    1
    0 Yorumla
  • VᴀLᴇɴTɪɴO
    VᴀLᴇɴTɪɴO Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 509 cevap paylaştı.

    Ağlatmak tabiki.

    1
    0 Yorumla
  • 2golgeadam2
    2golgeadam2 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Her ikisi de kolaydır

    1
    0 Yorumla
  • fenerli_dunya
    fenerli_dunya Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı.

    Ben kolay gülerim herşeye 😊

    1
    0 Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Güldürmek zordur

    1
    0 Yorumla
  • Deli_miyim_neyim
    Deli_miyim_neyim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Güldürmek kolaydır güldürmek isteyene.

    1
    0 Yorumla
  • _snow_
    _snow_ Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 73%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    acı artıkt tatlı geliyor gülmek daha kolay

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Ağlatmak

    1
    0 Yorumla
  • Seductive212
    Seductive212 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ağlatmak kolay

    1
    0 Yorumla
  • enolmayan
    enolmayan Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ikiside cok kolay.

    1
    1 Yorumla
    • enolmayan
      enolmayan
      +1 yıl

      İkisi de*

  • Ezel1995
    Ezel1995 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ağlatabilecek birine denk gelmedim

    1
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Her ikiside cok kolay

    1
    0 Yorumla
  • Just-can
    Just-can Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 701 cevap paylaştı.

    Ağlatmak tabiki 31 desen gülüyorum ahahahahh

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Ağlatmak sjsjd

    1
    0 Yorumla
  • salamanka
    salamanka Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Ağlama hormunum kapalı

    1
    0 Yorumla
  • Serkan_87
    Serkan_87 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 72%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Aglatmak tabikide

    1
    3 Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      +1 yıl

      Ah be asuman

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Noldu yine 🙄

      Yorumla
    • Serkan_87
      Serkan_87
      +1 yıl

      Ne olmadıkı vicdansız kadın

      Yorumla
  • Devamını Gör (61)
Devamını Gör(106)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Seni güldürmek mi zordur yoksa ağlatmak mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Seni güldürmek mi zor, ağlatmak mı? 127 cevap verildi
Seni güldürmek mi zor, ağlatmak mı? 86 cevap verildi
Seni güldürmek mi zor ağlatmak mı? 71 cevap verildi
Seni ağlatmak mı, güldürmek mi daha kolay? 71 cevap verildi
Ağlamak mı, gülmek mi sana iyi geliyor? 37 cevap verildi
Ağlamak mı, gülmek mi sana iyi geliyor? 35 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨