Kuzey ışıklarını ayağımıza getirdi. Ne fantastik bir yıl değil mi tam toparlancaz diyoruz hop yeni ve görülmemiş deneyim :P

Kuzey ışıklarını ayağımıza getirdi. Ne fantastik bir yıl değil mi tam toparlancaz diyoruz hop yeni ve görülmemiş deneyim :P

Bu hiç hayra alamet değil. Mana olarak değil doğa olayları bakımından. Kuzey ışıkları Dünya'nın manyetik alanına takılarak kırılan ışıklardan oluşuyordu sanırım. Buralarda görülmesi bir şeylerin ters gittiğinin habercisi gibi geldi bana.
dünyaya G3 seviyesinde çok güçlü bir solar fırtına çarptığı için görülmüş.
Türkiye kuzey ışıklarını bile gördü benim mutluluğumu göremedi
off hiç sorma yaa
Cevap
1Cevap
bi beklenti içinde değildim,
Nasi yani
kuzey ışıkları van'da tekirdağda falan görülmüş ya. Normal de kuzeyde görülmesi gereken bir durum ya trde gördük imkansız gibi bir şeydi
Vayy bee , İstanbul'da görülmez ama, ışık kirliliği var
Anlamadım nasıl yani
bu yıldan beklentin var mıydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?