
Soracak sorular çoğaldıkça sormanın farkına varıyor mesela insan...

Soracak sorular çoğaldıkça sormanın farkına varıyor mesela insan...
ben bir şey beklemiyorum ama bazı9 şeyleri insan yaşamadan farkına varamıyor maalesef.. önce yaşaması kendisi görmesi gerekiyor.. zaten bazı şeyler de kaybedilince anlaşılıyor değeri ama çoğu kişi anlamaz işte
Ölümü, kaybetmeyi
Sabahı.
İlla bir şeyin gelip kafamıza dank ettirmesini bekleriz iyi veya kötü bunu gerçekten yaşamadan farkına varıyoruz maalesef. Bazı şeylerin farkına vardığında bakış açın değişiyor hayattan önce.😼
Cevap
4Cevap
Kalbinin sesini kısıp, aklına kulak kabartması yetiyor..
Elindekini kaybetmeyi bekler.. insanlar zavallı
Başına bir is gelmeli ki akillansin
Görmeyi yani
Beklersen beklediğin gelmez çabalamaya devam etmen lazım
Ya kaybetmeyi ya kazanmayı bekler
İkna olmayı ister ve bekler.
Tekme yemeyi (şiddet anlamında değil).
Geç olmasını bekliyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?