Kişilik & Karakter İnsanlardan uzaklaşmak istediğinizde ne yapıyorsunuz? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl @ilginfulyaa teşekkürler İnsanlardan uzaklaşmak istediğinizde ne yapıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Kimseyle konuşmuyorum kendimle baş başa kalıyorum. 0 0 Yorumla
mngkargo Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl abi çok iyi ya espri anlayışına hayranım ahahah 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı. Uzaklaşıyorum.. çok gerek olmadıkça bir araya gelmiyorum.. çağrılara cevap vermiyorum.. önemli ise mesaj yazsınlar halden anlasınlar.. insan göresim yok şu sıra.. 0 0 Yorumla
MysteriousSo Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Yalnız kalmak istediğimi söyleyip iletişimi kesiyorum. 0 0 Yorumla
Alexander01 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Hiç bir şey yapmıyorum. onlar kendileri uzaklaşıyor saten konuşmadığım zaman 0 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bir süre telefonumu sessize alıyorum. 0 0 Yorumla
Wolfalpha182 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 741 cevap paylaştı. Evden dışarı çıkmıyorum. 0 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Uzaklaşırım direkt. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kimseyle konuşmuyorum kendimle baş başa kalıyorum.
Nefret kusuyorum yalnız kalıyorum mis
abi çok iyi ya espri anlayışına hayranım ahahah
Uzaklaşıyorum.. çok gerek olmadıkça bir araya gelmiyorum.. çağrılara cevap vermiyorum.. önemli ise mesaj yazsınlar halden anlasınlar.. insan göresim yok şu sıra..
Yalnız kalmak istediğimi söyleyip iletişimi kesiyorum.
Hiç bir şey yapmıyorum. onlar kendileri uzaklaşıyor saten konuşmadığım zaman
Bazen kalabalık ortama girerim
Molotofkoteyli ikram ediyorum
Bir süre telefonumu sessize alıyorum.
Evden dışarı çıkmıyorum.
Yalnız kalabilecegim bir yere gidiyorum
Uyuyorum
Uzaklaşırım direkt.
Kafa dinleyeceğim bir yere gidiyorum
Lan celal sengör ne alaka 😀
Evde takılırım